کد خبر : 1855070 | 02 آذر 1401 ساعت 11:53 | 81.2K بازدید | 13 دیدگاه

کاظمی: پس کی قرار است آرژانتین و اسپانیا را ببریم؟

کی‌روش، ایران و ولز را باهم هدایت کند!

پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هر کس جای کی‌روش روی نیمکت تیم ملی بود چنین شکست سنگینی متحمل نمی‌شدیم.

کی‌روش، ایران و ولز را باهم هدایت کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی اش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 با نتیجه 6 بر 2 مقابل انگلیس شکست خورد تا انتقادهای زیادی متوجه کارلوس کی‌روش شود. در همین خصوص فرهاد کاظمی به خبرنگار ما گفت: تا وقتی که ما به خودباوری نرسیم همین شرایط را خواهیم داشت. من چهار سال پیش هم گفتم که پس چه روزی قرار است از تیم‌های بزرگ نترسیم و برویم آرژانتین و اسپانیا را ببریم؟ با این تفکر آقای کی‌روش که از تیم‌ها ترس دارد و خیلی خوب هم بلد است نقش بازی کند متاسفانه نتیجه بهتری نخواهیم گرفت.

وی در همین باره افزود: ما با تلاش بچه های خودمان به جام جهانی قطر رفتیم و الان هم کافی است خودشان را باور داشته باشند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. اما کسی که در زمین فوتبال به دنبال اتفاقات می‌رود، محکوم به باخت است.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار روز جمعه مقابل ولز خاطر نشان کرد: بازی تیم ملی ولز را دیدم. آنها هم مثل ایران منتظر اتفاقات هستند و گمان کنم کی‌روش مربی هر دو تیم می‌تواند باشد.

او که نسبت به تفکرات دفاعی کی‌روش منتقد بود، در این خصوص اظهار داشت: این مربی بیشتر از وجهه فوتبالی‌اش یک هنرمند است و به چیزی جز مادیات اهمیت نمی دهد. فوتبال ما بسیار قویتر از این حرفهاست اما شجاعت بازیکنانمان مرده است. وقتی مردم ایران شجاع هستند طبیعتا باید آقای کی‌روش هم کمی شجاعت داشته باشد. به نظر من هر کسی جز ایشان روی نیمکت تیم ملی ما بود 6 بر 2 نمی باختیم. رفتار کی روش به تیم استرس وارد کرده بود و ترسو بودنش باعث شد سیستم دفاعی بچیند.

کاظمی در پایان در رابطه با آخرین بازی تیم ملی در مرحله گروهی نیز تصریح کرد: بازی تیم ملی آمریکا را دیده‌ام. خط دفاعی این تیم آسیب پذیر است اما در مجموع خوب فوتبال بازی می کنند. بعید می دانم به لحاظ فنی تیم ایران جلوی ولز و آمریکا کم بیاورد.

دیدگاه‌ها