کد خبر : 1855089 | 02 آذر 1401 ساعت 13:22 | 39.9K بازدید | 28 دیدگاه

با فسخ قرارداد رونالدو و یونایتد: چلسی وارد می‌شود

مدیران چلسی به زودی مذاکراتشان را با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای جذب او آغاز خواهند کرد.

با فسخ قرارداد رونالدو و یونایتد: چلسی وارد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شب گذشته اعلام کرد که با توافق مشترک و دو طرفه قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کرده است. 
بحث تصمیم این بازیکن برای جدایی از جمع شیاطین سرخ از چند هفته قبل مطرح شده بود و مصاحبه با پیرس مورگان باعث شد که این اتفاق زودتر از موعد و پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی رخ دهد. 
حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که تاد بولی که پیش از این نیز بسیاری از علاقه او به این ستاره پرتغالی خبر داده بودند قصد دارد مذاکرات برای جذب این بازیکن را با ژرژ مندس، مدیر برنامه او، آغاز کند.

1766695


آنها پیش از این در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز تلاش کرده بودند که رونالدو را به خدمت بگیرند اما مخالفت توماس توخل و همچنین شرایط این بازیکن باعث شد که این انتقال عملی نشود اما حالا دیگر هیچ مانعی بر سر راه حضور او در استمفوردبریج وجود ندارد. 
این انتقال همچنین باعث خواهد شد که رونالدو به بلندپروازی حضور در لیگ قهرمانان در 37 سالگی دست پیدا کند، چرا که آبی‌های لندن موفق شدند به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها صعود کنند و او این فرصت را خواهد داشت که پس از غیبت در مرحله گروهی بار دیگر در مسابقات محبوبش به میدان برود. 
چلسی در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است که حضور این مهاجم سابق رئال مادرید پس از پایان جام جهانی 2022 قطر به بهبود شرایطش کمک کند.

 

دیدگاه‌ها