کد خبر : 1855198 | 03 آذر 1401 ساعت 00:29 | 104.5K بازدید | 6 دیدگاه

توییت باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی حاشیه‌ساز شد

خشم آمریکایی‌ها از تیم گرت بیل: آنها را اخراج کنید!

هواداران آمریکایی با عصبانیت شدید از اقدام باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی، خواستار اخراج آنها از لیگ شدند.

خشم آمریکایی‌ها از تیم گرت بیل: آنها را اخراج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی آمریکا در دیدار نخست خود در رقابت های جام جهانی برابر ولز، انتشار یک توییت عجیب باعث خشم و عصبانیت هواداران تیم ملی این کشور شد.

یانکی ها پس از هشت سال توانستند به جام جهانی راه پیدا کنند و تا کسب پیروزی فاصله زیادی نداشتند اما ضربه پنالتی دقایق پایانی گرت بیل، مانع از کسب پیروزی توسط شاگردان گرگ برهالتر شد.

1768577

بیل امسال برای لس‌آنجلس اف‌سی در لیگ برتر به میدان رفت و در فینال MLS مقابل فیلادلفیا یونیون گلزنی کرد، اما در قطر، یک بدبختی را به کشور باشگاهش تحمیل کرد!

پس از اینکه او گل تساوی را برای ولز به ثمر رساند، حساب توییتر لس‌آنجلس اف‌سی تصویری از بیل را که پرچم ولز در دست دارد، منتشر کرد و نام بیل را با حروف ممتد A به اشتراک گذاشت که معمولا تکرار یک حرف، به نشانه فریاد بلند و کشیدن ممتد آن اسم است.

1768541

این توییت با عصبانیت شدید طرفداران آمریکایی مواجه شد و حتی برخی از آنها از مسئولین برگزاری MLS درخواست کردند تا لس‌آنجلس اف‌سی را از مسابقات حذف کند.

یک کاربر توییتر نوشت: مسئولین MLS، این تیم را از لیگ اخراج کنید. چرا یک تیم باشگاهی آمریکایی باید در مقابل کشور آمریکا قرار بگیرد؟ آنها جایی در چشم انداز ورزشی آمریکا ندارند. شاید آنها فرصت های سودآورتری در ولز پیدا کنند.

1768542

کاربر دیگری نوشت: تصور کنید که یک باشگاه آمریکایی باشید و این افتضاح را توییت کنید.

1768543

بیل علاوه بر قهرمانی در جام، ۱۳ بار برای لس‌آنجلس اف‌سی بازی کرد و سه گل به ثمر رساند. او روز جمعه و در دومین بازی کشورش در جام جهانی، برابر ایران قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها