کد خبر : 1855231 | 03 آذر 1401 ساعت 10:50 | 37.6K بازدید | 8 دیدگاه

خبر خوب برای یونایتد: بکام گزینه خرید این باشگاه

دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد، ممکن است یکی از خریداران این باشگاه باشد.

خبر خوب برای یونایتد: بکام گزینه خرید این باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، گلیزرها پس از 17 سال حضور در باشگاه منچستریونایتد بالاخره تصمیم به فروش این باشگاه گرفتند. 
دوران حضور آنها در این تیم با حواشی بسیار زیادی همراه بود و هواداران شیاطین سرخ بارها راهپیمایی‌هایی را برای اعتراض به حضور آنها و نحوه مدیریت این باشگاه در طول دوران مالکیت این خانواده بر یونایتد برگزار کردند. 
این خانواده آمریکایی که در این مدت از سوی بسیاری از جمله کریستیانو رونالدو به این متهم شده بودند که تنها به دنبال کسب درآمد از یونایتد هستند و این باشگاه هیچ اهمیتی برای آنها ندارد، حالا دیگر تمایلی به ادامه حضور در این باشگاه ندارند. 

1748103

در بین افرادی که نام آنها به عنوان گزینه‌های احتمالی خرید این باشگاه مطرح شده یک نام آشنا و جذاب برای هواداران یونایتد به چشم می‌خورد. 
بکام که ستاره سال‌های نه چندان دور شیاطین سرخ است، حالا مالکیت باشگاه آمریکایی اینترمیامی را در اختیار دارد و با این که توانایی مالی خرید کامل یونایتد را دارد اما به احتمال زیاد عضو کنسرسیومی خواهد بود که قصد ارائه پیشنهاد برای خرید این باشگاه را دارند. 
روزنامه تایمز با اعلام این خبر مدعی شده است که این ستاره سابق یونایتد آماده است تا وارد هر مذاکره‌ای برای قرار گرفتن در فهرست خریداران این باشگاه شود و حضور او با توجه به سابقه‌ای که دارد برای هر گروهی که خواهان خرید این باشگاه باشد نیز بسیار مهم خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها