کد خبر : 1855264 | 03 آذر 1401 ساعت 13:27 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش جالب مارکا؛

این بازیکن روی دست سون بلند می شود

کانگ این لی یکی از ستاره های کره جنوبی است که می تواند درکنار سون هیونگ مین مهره ای کلیدی برای این تیم باشد.

این بازیکن روی دست سون بلند می شود

به گزارش "ورزش سه"، تا به اینجای جام جهانی تیم های آسیایی حاضر در مسابقات عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته اند. قطر در دیدار افتتاحیه مقابل اکوادور شکست خورد. فردای آن تیم ملی ایران با نتیجه عجیب و غریب 6-2 کار را به انگلیس واگذار کرد. همچنین استرالیا دیگر نماینده قاره آسیا بود که با شکست سنگین 4-1 مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی فرانسه مواجه شد.

اما عربستان و ژاپن دو نماینده موفق آسیا تا به اینجای رقابت های جام جهانی بوده اند. شاگردان هروه رنار که دست به یک کار بزرگ زده و با نتیجه 2-1 یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی یعنی آرژانتین را شکست دادند. همچنین ژاپن هم دیروز با نتیجه مشابه آلمان پر افتخار و قدرتمند را از پیش رو برداشت.

حالا نوبت به ششمین و آخرین نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی رسیده است؛ جایی که امروز کره جنوبی در یک بازی سخت و حساس به مصاف اروگوئه خواهد رفت. قطعا شاگردان پائولو بنتو در این بازی با انگیزه ترین نسخه خود را به نمایش خواهند گذاشت تا راهی مانند ژاپن و عربستان را طی کنند.

1768723

اکثر هواداران فوتبال سون هیونگ مین را ستاره اصلی کره در جام جهانی می دانند؛ بازیکنی که با ماسک محافظ در جام جهانی حاضر خواهد شد. با این حال کره چند ستاره جذاب دیگر نیز در ترکیب خود دارد که کانگ این لی یکی از مهم ترین آنهاست. هافبک 21 ساله باشگاه مایورگا که تا اینجای فصل آمار دو گل و سه پاس گل را به ثبت رسانده و می تواند اسلحه پنهان بنتو مقابل یاران لوئیس سوارز باشد.

دیدگاه‌ها