کد خبر : 1855276 | 03 آذر 1401 ساعت 14:01 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

هر چهار دروازه‌بان ایران امیدوارند

سرشماری گلرهای آماده ایران در آخرین تمرین

هر 4 دروازه بان ایران امیدوار به حضور در ترکیب اصلی مقابل ولز هستند؛ همین موضوع انگیزه آنها را در تمرینات بالاتر برده است.

سرشماری گلرهای آماده ایران در آخرین تمرین

به گزارش "ورزش سه"، روزی که کارلوس کی‌روش 4 دروازه بان را در لیست نهایی جام جهانی قرار داد، انتقادهای زیادی به او وارد شد؛ حالا اما این مساله به کار کی روش آمده است.

مصدومیتی که برای علیرضا بیرانوند در مسابقه با انگلیس پیش آمد، شانس بازی کردن در جام جهانی را به سیدحسین حسینی داد. حالا برای بازی با ولز مشخص نیست کدام دروازه بان ایران درون چارچوب خواهد ایستاد.

علیرضا بیرانوند در روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی مداوا شده و شکستگی بینی او محرز است. با این است بیرانوند امروز با گارد محافظ روی صورت در تمرین تیم ملی حضور یافت تا وضعیتش با این گارد مورد ارزیابی قرار بگیرد. این موضوع احتمال بازگشت بیرانوند به چارچوب دروازه را بالا برده است.

1768734

در کنار بیرانوند اما انگیزه سایر دروازه بان ها برای بازی کردن مقابل ولز هم مثال زدنی است. سیدحسین حسینی که دروازه بان دوم ایران است، در بازی گذشته اگرچه به گواه کارشناسان مقصر گل های انگلیس نبوده اما این موضوع وجود دارد که شاید او از نظر روحی با توجه به دریافت 6 گل وضعیت مناسبی نداشته باشد. با این حال حسینی نیز با انگیزه و روحیه خوبی در تمرین امروز حاضر شد و کارش را جلو برد.

همچنین پیام نیازمند و امیر رضا عابدزاده دو دروازه بان دیگر ایران هم در تمرین امروز آماده نشان دادند. این دو دروازه بان همچنان به حضور در ترکیب تیم ملی مقابل ولز یا آمریکا امیدوار هستند و به همین خاطر در تمرینات با انگیزه ظاهر می شوند.

حالا هر 4 دروازه بان تیم ملی با شرایط نسبتا خوب کارشان را جلو می برند و امید دارند تا شاید در ساعت های باقیمانده تا مسابقه با ولز نظر کارلوس کی روش را برای حضور در چارچوب جلب کنند.

1768735

دیدگاه‌ها