کد خبر : 1855317 | 03 آذر 1401 ساعت 17:41 | 51.5K بازدید | 1 دیدگاه

خبر ناگواری که به بازیکن افغانستانی‌الاصل داده شد

بازیکنPSG و ترک استودیو جام‌جهانی به‌دلیل فوت‌مادر

نادیا ندیم بازیکن افغانستانی الاصل تیم ملی دانمارک، در میانه های پخش یک برنامه زنده، از خبر فوت مادرش آگاه شد.

بازیکنPSG و ترک استودیو جام‌جهانی به‌دلیل فوت‌مادر

به گزارش "ورزش سه"، بینندگان شبکه ITV در جریان ویژه برنامه جام جهانی و دیدار دانمارک و تونس متوجه مورد عجیبی شدند. نادیا ندیم بازیکن تیم بانوان پاریس سن ژرمن و تیم ملی دانمارک که اصالتی افغانستانی دارد، در آغاز بازی مهمان این برنامه زنده بود اما در پایان بازی، استودیو را بدون بحث های کارشناسی همیشگی ترک کرده بود.

پس از این بازی مشخص شد که این بازیکن، مادر خود را در یک حادثه تلخ از دست داده است. او روز گذشته تایید کرد که مجبور شد به طور ناگهانی استودیو برنامه را ترک کند زیرا مادرش هادیما ندیم 57 ساله، در هنگام بازگشت از ورزشگاه، توسط یک "کامیون" زیر گرفته شده است.

1768846
گزارش‌ها در رسانه‌های دانمارکی حاکی از آن است که او از پشت توسط یک بیل مکانیکی مخصوص حفاری در شهر اولدوم دانمارک مورد اصابت قرار گرفته است. گمان می رود که او فورا و پس از این برخورد از دنیا رفته باشد.

نادیا درباره مادرش می گوید که مادرش، دوبار به او زندگی داده و مهمترین شخصیت در زندگی او بوده است. پدر نادیا که ژنرال ارتش افغانستان بود، به دست طالبان اعدام شد و او زمانیکه 11 سال سن داشت، به همراه مادرش از افغانستان گریختند.

نادیا 31 ساله در ادای احترامی تکان دهنده، مادرش را یک «جنگجو» نامید که «دوبار» به او زندگی داده است. ابتدا زمانیکه او را به دنیا آورد و بعداً وقتی همه چیز را به خطر انداخت تا برای او در اروپا، زندگی ایمن تری بسازد.

1768847
تصویری از نادیا ندیم در استودیو برنامه ITV و در جریان دیدار دانمارک و تونس. او دقایقی بعد، با خبر فوت مادرش مواجه شد.

شبکه ITV نیز تایید کرد که نادیا استودیو را زودتر از پایان برنامه ترک کرده و در ابتدا از ارائه جزئیات خودداری کرده است تا اینکه این خبر در بعدازظهر چهارشنبه منتشر شد. یکی از مسئولین این شبکه گفت که «همه» عوامل برنامه از نادیا حمایت می کنند و او و خانواده اش را همیشه در یاد خواهند داشت.

نادیا، برای منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به میدان رفته و در رقابت های یورو زنان نیز لباس دانمارک را بر تن کرد. او در فصل 2020 – 2021 با پاریس عنوان قهرمانی لیگ زنان فرانسه را به دست آورد.

1768848

دیدگاه‌ها