کد خبر : 1855328 | 03 آذر 1401 ساعت 18:55 | 112.3K بازدید | 25 دیدگاه

نمی‌توانیم پروتکل‌های فیفا را دور بزنیم؛

علیرضا بیرانوند دیدار با ولز را از دست داد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مصاف با ولز از غیبت علیرضا بیرانوند در دومین مصاف ایران در جام جهانی 2022 خبر داد.

علیرضا بیرانوند دیدار با ولز را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه آیا بیرانوند که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌رود به بازی روز آینده برابر ولز می‌رسد یا خیر اینطور پاسخ داد:« خوشبختانه ایشان تست‌های مختلفی را انجام داده‌اند و امروز هم تست داد. تردیدی نیست که مشکلات جدی‌ای برای او پیش آمده است اما همه امور خوشبختانه در جهت مثبت حرکت می‌کند و به همین خاطر خوشحال هستیم، اما به واسطه اینکه او در یک حادثه‌ای درگیر بود که مربوط به یک جور صدمه مغزی بود و به واسطه پروتکل پزشکی لازم است احترام قائل شویم و هیچ راهی وجود ندارد که این پروتکل را دور بزنیم.» 
در ادامه اما کی‌روش خبر خوشایندی برای علاقمندان به فوتبال داشت و از حضور بیرانوند در مصاف با آمریکا گفت:« برای همین (پروتکل‌های فیفا) او فردا بازی نمی‌کند اما برای بازی با آمریکا آماده خواهد بود.»

1768871
بیرانوند که در آخرین تمرین تیم ملی با این محافظ ویژه در تمرین حاضر شده بود و شانس حضور در ترکیب دیدار برابر ولز را داشت با تاکید فیفا باید روز آینده از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایش باشد.

علیرضا بیرانوند هنوز دیدار ایران برابر انگلیس در اولین مسابقه جام جهانی 2022 بود که به دلیل برخورد شدید با مجید حسینی دچار شکستگی از ناحیه بینی شد. پزشکان درآن مسابقه تلاش ویژه‌ای برای بازگرداندن او به میدان داشتند ولی درنهایت این مهم امکان پذیر نشد تا حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان دوم جای او را در زمین بگیرد.
حالا و با توجه به غیبت قطعی بیرانوند در مصاف با ولز باید دید بار دیگر شاهد حضور حسین حسینی در چارچوب دروازه ایران خواهیم بود یا سرمربی پرتغالی تیم ملی از میان عابدزاده یا پیام نیازمند یکی را برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برخواهد گزید.

1768874
با غیبت قطعی بیرانوند حال یکی از ابهامات اصلی پیرامون ترکیب تیم ملی در مصاف با قرمزپوشان ولزی دروازه‌بان ایران خواهد بود که وظیفه سنگینی برای حفاظت از قفس توری ایران بر عهده او قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها