کد خبر : 1855365 | 04 آذر 1401 ساعت 00:10 | 27.6K بازدید | 31 دیدگاه

سامبا شروع شد: طوفان ریچارلیسون در لوسیل (عکس)

برزیل اولین بازی خود در جام جهانی قطر را طوفانی آغاز کرده و ریچارلیسون با به ثمر رساندن دو گل ستاره درخشان سلسائو بوده است.

سامبا شروع شد: طوفان ریچارلیسون در لوسیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برزیل از دقایقی پیش اولین بازی خود در جام جهانی 2022 را در مقابل صربستان آغاز کرده است. در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید برزیلی‌ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کرده‌اند.

برزیل از همان آغاز نیمه دوم با روحیه‌ای بالاتر فشار وارد کردن به صربستان را آغاز کرد و در دقایق اولیه میزان فشار برزیلی‌ها روی دروازه حریف به مراتب بیشتر از نیمه اول بود.

بعد از گذشت پانزده دقیقه برزیلی‌ها به باز کردن دروازه صربستان بسیار نزدیک شدند. الکس ساندرو، دفاع چپ یوونتوس، در دقیقه 60 از فاصله دور و حدودا شصت قدمی شوت پرقدرتی به سمت دروازه میلینکوویچ ساویچ شلیک کرد ولی از بخت بد او توپ به تیر دروازه برخورد کرد تا مهمترین موقعیت سلسائو تا این دقیقه از دست برود.

ولی حملات طوفانی برزیل دو دقیقه بعد بالاخره به ثمر رسید تا برزیلی‌ها که قول داده بودند بعد از جنجال‌هایی که درباره شادی‌های بعد از گل وینیسیوس در اسپانیا ایجاد شده بود هر بار که گل می‌زنند جلوی دوربین به حرکات موزون بپردازند فرصت این کار را برای اولین بار در قطر پیدا کنند.

درحالیکه 62 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت نیمار با حرکتی تماشایی چند مدافع صربستان را به خود مشغول کرد و درحالیکه مشغول به فریب دادن آنها در محوطه جریمه صربستان بود وینیسیوس توپ را گرفت و از سمت چپ دروازه شوتی محکم شلیک کرد. توپ او مهار شد ولی در بازگشت ریچارلیسون بود که با هوشیاری توپ را با یک ضرب وارد دروازه صربستان کرد.

176902817690291769030
اما این پایان درخشش مهاجم تاتنهام برای تیم ملی کشورش نبود. در دقیقه 73 او با حرکتی تماشایی یکی از زیباترین گلهای جام جهانی قطر تا این لحظه را به ثمر رساند. ریچارلیسون در مرکز محوطه جریمه پاس خوبی از وینیسیوس دریافت کرد. وینسیوس که امشب دائما از سمت چپ برای خط دفاعی صربستان مشکل ایجاد می‌کرد این بار پاسی به موقع برای ریچارلیسون فراهم کرد. اما مهاجم تاتنهام توپ را ابتدا با یک ضرب از زمین بلند کرد، با چشم‌های باز توپ را دنبال کرد و با یک قیچی برگردان دیدنی توپ را به تور دروازه صربستان چسباند.

1769031
1769032
1769033

دیدگاه‌ها