کد خبر : 1855421 | 04 آذر 1401 ساعت 13:26 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ولز و حساب ویژه روی این ستاره کلیدی مقابل ایران

آرون رمزی یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی ولز در تقابل امروز برابر ایران خواهد بود.

ولز و حساب ویژه روی این ستاره کلیدی مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم رقابت های جام جهانی در گروه B امروز با دیدار ایران و ولز کلید خواهد خورد. ایران در بازی اول خود با نتیجه 6-2 برابر یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی یعنی انگلیس شکست خورد، در حالی که ولز در یک دیدار نزدیک با نتیجه 1-1 مقابل آمریکا متوقف شد.

نتایج رقم خورده در بازی اول باعث شده که تقابل امروز دو تیم ایران و ولز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد. در واقع هر دو تیم امیدوار به صعود هستند اما پیروزی در جدال امروز می تواند کلید تحقق این هدف بزرگ برای هر کدام از آن ها باشد.

هر دو تیم در ترکیب خود از چند بازیکن کلیدی و مهم بهره می برند. اگرچه بیشتر نگاه ها در تیم ملی ولز به گرت بیل است اما قطعا بازیکنان دیگری نیز در ترکیب این تیم حضور دارند که می توانند برای ایران خطرساز باشند که یکی از آن ها آرون رمزی است.

رمزی در این فصل از رقابت های باشگاهی برای نیس فرانسه به میدان می رود و تا اینجا در 12 بازی برای این تیم یک گل به ثمر رسانده است. او در دیدار برابر آمریکا 90 دقیقه برای ولز به میدان رفت و امروز نیز در ترکیب اصلی تیم رابرت پیج حضور دارد و قطعا بازیکنی کلیدی و مهم برای آن ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها