کد خبر : 1855500 | 04 آذر 1401 ساعت 18:45 | 27.7K بازدید | 7 دیدگاه

برونو فرناندز:

از رونالدو انتقاد کنید، خوشش می‌آید!

برونو فرناندز، هافبک تیم ملی پرتغال، مدعی شد انتقادات به کریستیانو رونالدو انگیزه بیشتری می دهد.

از رونالدو انتقاد کنید، خوشش می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در اولین دیدار خود در جام جهانی موفق شد با نتیجه 2-3 از سد غنا گذشته و سه امتیاز دشوار این مسابقه را به خود اختصاص داد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان باتجربه تیم ملی پرتغال، موفق شد در این دیدار یک بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. حالا برونو فرناندز تاکید کرد انتقادات اخیر بابت جدایی از منچستریونایتد به رونالدو انگیزه بیشتری داده و باعث شده او تلاش کند در آینده نمایش بهتری ارائه دهد.

1769510

برونو فرناندز گفت: "من فکر می کنم کریستیانو رونالدو از آن دسته بازیکنانی است که دوست دارد به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و در چنین شرایطی بازی کند. در حقیقت وقتی این اتفاق رخ می دهد، رونالدو انگیزه بیشتری گرفته و بهترین عملکرد خود را نشان می دهد. پس لطفا به انتقاد کردن از کریستیانو ادامه دهید و این باعث می شود او نمایش بهتری داشته باشد.

من هنوز در اینجا در تیم ملی با رونالدو در اتاقی مشترک هستم و مهمترین چیز برای من این است که پرتغال در این تورنمنت به بهترین شکل ممکن عمل می کند. زیرا اگر این کار را انجام دهیم، کریستیانو خوشحال خواهد شد و من نیز احساسی مشابه او خواهم داشت. آنگاه همه مردم پرتغال نیز از عملکرد ما راضی و خوشحال خواهند بود."

دیدگاه‌ها