کد خبر : 1855529 | 04 آذر 1401 ساعت 20:16 | 22.3K بازدید | 5 دیدگاه

فیلیپ لام:

تحت فشاریم: باید اسپانیا را شکست دهیم

فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است باید تغییراتی در سبک بازی این تیم صورت گیرد.

تحت فشاریم: باید اسپانیا را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، شکست غیرمنتظره در اولین دیدار برابر ژاپن باعث شد تیم ملی آلمان برای صعود به دور بعد در شرایط دشواری قرار گرفته و مجبور به غلبه بر اسپانیای آماده و مدعی شود. فیلیپ لام، ستاره سابق ژرمن ها، به تمجید از کیفیت تیم ملی اسپانیا پرداخته و البته مدعی شد آلمان فرصت خوبی برای کسب پیروزی در این دیدار در اختیار خواهد داشت.

فیلیپ لام گفت: "بعضی موارد در سبک بازی تیم ملی آلمان باید تغییر کند، اما نباید فراموش کنیم که ما همچنان از کیفیت لازم برای ایجاد موقعیت های گلزنی روی دروازه تیم های مقابل برخورداریم. البته حالا ما بابت شکست در اولین دیدار تحت فشار زیادی هستیم. ما باید در بازی مقابل اسپانیا پیروز شویم تا شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را همچنان برای خود حفظ کنیم.

1769595

ما باید در برابر تیم ملی اسپانیایی پیروز شویم که کیفیت بالایی دارد. آنها یک تیم جوان هستند که در طول بازی مالکیت توپ را خیلی در اختیار دارد. اما این مسابقه می تواند یک فرصت برای تیم ملی آلمان باشد و شرایط این دیدار نسبت به بازی با ژاپن متفاوت خواهد بود.

تیم ملی ژاپن در اولین دیدار مقابل ما و به خصوص در نیمه اول خیلی تدافعی بازی کرد. نکته مهم این است که تیم ملی ثبات بیشتری داشته باشد و تعادل مناسبی بین خط حمله و مدافعان به درستی برقرار شود. ما باید فرصت طلب بوده باشیم و در مقابل دروازه آرامش بیشتری داشته باشیم."

دیدگاه‌ها