کد خبر : 1855540 | 04 آذر 1401 ساعت 21:09 | 37.7K بازدید | 5 دیدگاه

هری مگوایر:

رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خطاب کرد.

رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، دوران یک سال و نیمه و نه چندان موفق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد چند روز قبل به اتمام رسید و این ستاره پرتغالی با توافقی دوجانبه از این باشگاه جدا شد. هری مگوایر و کریستیانو رونالدو هر دو در چند ماه اخیر انتقادات زیادی را متحمل شده بودند و مدافع انگلیسی شیاطین سرخ مدعی شد این یعنی ممکن است این اتفاق برای هر بازیکنی رخ بدهد.

1692247

هری مگوایر گفت: "تردیدی وجود ندارد که قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی یک کشور برای شما یک امتیاز و افتخار بزرگ است. بازی در تورنمنت های مهم کشورتان و البته به ویژه جام های جهانی، اوج دوران حرفه ای یک بازیکن محسوب می شود و جام جهانی مهم ترین تورنمنت فوتبال جهان است. بدیهی است که شما از نبودن در لیست نهایی تیم می ترسید، اما من به عملکرد در طول 49 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده ام باور داشتم و تصور می کردم اعتماد لازم برای حضور در ترکیب نهایی را به دست آورده ام. به عنوان یک بازیکن هیچ کس دوست ندارد مورد انتقاد قرار بگیرد، اما فکر می کنم این نیز بخشی از فوتبال است.

جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد؟ من در چند سال گذشته کنار رونالدو بازی کرده ام و او یکی از بهترین بازیکنان تمام تاریخ فوتبال است. او هر روز مورد انتقاد قرار می گیرد، بنابراین اگر قرار باشد این اتفاق برای او و من در منچستریونایتد رخ دهد، یعنی برای تک تک بازیکنان محتمل است. شما فقط باید سخت تلاش کرده، به تمرین بروید و بهترین خودتان را ارائه دهید و این تنها کاری است که می توانید انجام دهید."

دیدگاه‌ها