کد خبر : 1855627 | 05 آذر 1401 ساعت 11:45 | 37.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیرلو: مصاحبه جنجالی رونالدو برنامه‌ریزی شده بود

آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس، معتقد است که کریستیانو رونالدو قصد جدایی از منچستریونایتد را داشته است.

پیرلو: مصاحبه جنجالی رونالدو برنامه‌ریزی شده بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان صحبت‌های بسیاری را علیه مدیران و مربیان سابق و فعلی یونایتد مطرح کرد و همین باعث شد که آنها دیگر حضور او در این باشگاه را تحمل نکنند. 
مدیران این باشگاه با ابراز ناراحتی از اظهارات مطرح شده از سوی این بازیکن، تصمیم گرفتند که با توافقی دو طرفه قرارداد او که هنوز بیش از شش ماه از مهلتش باقی مانده بود، فسخ کنند و حالا او به عنوان بازیکن آزاد باید دنبال باشگاه جدیدی باشد. 
پیرلو پیش از این سابقه کار با رونالدو در زمان حضورش روی نیمکت یوونتوس را داشته و با توجه به شناختی که از این بازیکن دارد معتقد است که انجام این مصاحبه از سوی او هدفمند بوده است. 

1599874

او در این باره به دیرتا گفت:« من فکر می‌کنم رونالدو مدتی طولانی منتظر انجام دادن چنین مصاحبه‌ای بود. او از قبل تمام صحبت‌هایش را آماده کرده بود. همیشه فشار زیادی روی این بازیکن وجود دارد اما او مشکلی از این بابت ندارد.»
این مربی سابق یووه با اشاره به تاثیر این موضوع روی تیم پرتغال اظهار داشت:« فکر نمی‌کنم تاثیر زیادی داشته باشد چون رسانه‌ها در هر حال سوالاتی را درباره یونایتد مطرح می‌کردند. او تصمیم گرفت این مصاحبه را انجام دهد و این دندان لق را بکشد و حالا آماده است تا درخشش بیشتری در جام جهانی داشته باشد.»
 

دیدگاه‌ها