کد خبر : 1855663 | 05 آذر 1401 ساعت 17:04 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای مارکا

خسته از سیمئونه: جدایی ستاره اتلتیکو در زمستان

ژوائو فلیکس از شرایط خود در اتلتیکو راضی نیست و قصد دارد تحت هر شرایطی در زمستان جدا شود.

خسته از سیمئونه: جدایی ستاره اتلتیکو در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس در اولین بازی خود برای پرتغال در جام جهانی موفق به گلزنی شد. او در پیروزی 3-2 برابر غنا گل دوم تیمش را زد تا بهترین شروع ممکن را در این رقابت ها داشته باشد. ژوائو در ترکیب ثابت پرتغال بود در حالی که او چنین شرایطی را در اتلتیکو ندارد و بیشتر نیمکت‌نشین است. تا به اینجای فصل ژوائو در همه رقابت ها تنها 819 دقیقه در زمین بوده و 19 بازی انجام داده است. 

1769943

ژوائو چهار گل زده و سه پاس گل هم داده است. او سه سال پیش از بنفیکا با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه است ولی هرگز نتوانسته زیر نظر سیمئونه پیشرفت کند. او در فصل جاری یک بار پس از تعویض شدن، تنش لفظی سختی با سیمئونه داشت و با دسته ای از هواداران اتلتیکو نیز درگیر شد. خسته از تاکتیک های دفاعی سیمئونه و نیمکت نشینی های زیاد، ژوائو تصمیمش برای جدایی در زمستان قطعی است و طبق ادعای مارکا، ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوائو، این موضوع را به اطلاع مدیران اتلتیکو نیز رسانده و آنها مشکلی با جدایی اش ندارند.

1736499

 از منچستریونایتد، پی اس جی، چلسی و حتی بایرن به عنوان باشگاه‌های خواهان ژوائو نام برده می شود. بدون شک درخشش ژوائو در جام جهانی می تواند ارزش او در بازار را نیز بالاتر ببرد. 

دیدگاه‌ها