کد خبر : 1855675 | 05 آذر 1401 ساعت 15:34 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

دنی اولمو:

فردا بیشتر از همه باید مراقب موسیالا باشیم

دنی اولمو، مهاجم تیم ملی اسپانیا و باشگاه لایپزیش، جمال موسیالا را بزرگترین تهدید برای لاروخا در بازی فردا می‌داند.

فردا بیشتر از همه باید مراقب موسیالا باشیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا یک بازی بسیار مهم و تعیین‌کننده بین تیم های ملی اسپانیا و آلمان برگزار خواهد شد که حتی می تواند پایان‌بخش کار آلمان در جام جهانی نیز باشد. آلمان در بازی اول خود به ژاپن باخت ولی اسپانیا با هفت گل کاستاریکا را شکست داد. شکست آلمان در بازی فردا کار این تیم را به احتمال فراوان تمام خواهد کرد.

1769986

دنی اولمو، مهاجم اسپانیا، که برابر کاستاریکا گل اول بازی را به ثمر رساند، در مورد بازی فردا گفت:«بازی برای آلمان حیاتی است و یک دیدار مرگ و زندگی محسوب می شود. ما در صورت پیروزی صعود را قطعی خواهیم کرد و به چیزی جز این هم فکر نمی کنیم. این یکی از بازی های بزرگ جام جهانی است و همه می دانیم که آلمان چه تیم بزرگی است و چه بازیکنان باکیفیتی دارد. هرچند آلمان به ژاپن باخت ولی شانس های زیادی برای گلزنی داشتند و کنترل بازی نیز در دست‌شان بود. معتقدم آلمان در آن بازی بسیار بدشانس بود.»

1769985

اولمو که برای لایپزیش بازی می‌کند و به خوبی نسبت به فوتبال آلمان شناخت دارد، ادامه داد:«من خوشبینم. آلمان هم مثل ما دوست دارد توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و هر تیمی بتواند در این زمینه موفق شود، شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. فکر می‌کنم بزرگترین تهدید آلمان جمال موسیالا باشد. او واقعا بازیکن خطرناکی است و کاملا هم روی فرم است. بازی های او را در بوندسلیگا تعقیب می کنم، به نظرم در بهترین مقطع فوتبالی‌اش است. او امسال گل هایی زده که سال قبل نمی زد. باید خیلی مراقبش باشیم.»

دیدگاه‌ها