کد خبر : 1855733 | 05 آذر 1401 ساعت 19:23 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

باید در بهترین حالت خود باشیم:

سرمربی کرواسی پاسخ داد: لطفا احترام بگذارید

زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، پاسخ مصاحبه جنجالی سرمربی کانادا را داده است.

سرمربی کرواسی پاسخ داد: لطفا احترام بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل بلژیک در اولین بازی مدعی شد آنها در دیدار بعدی خود تیم ملی کرواسی را مغلوب خواهند کرد. این اظهارنظر به مذاق زلاتکو دالیچ خوش نیامده و سرمربی تیم ملی کرواسی پیش از تقابل فردای دو تیم و در کنفرانس خبری مدعی شد همه باید به این تیم احترام بگذارند.

زلاتکو دالیچ گفت: ما نایب قهرمان دوره قبل جام جهانی و تیمی شایسته احترام هستیم. من علاقه ای ندارم روی نظرات دیگران تمرکز کنم و در مورد حرف های آنها نظر بدهم. تیم کرواسی شایسته احترام همه است. ما این موضوع را با نحوه بازی و رفتارمان در جام جهانی در سال های گذشته و این دوره ثابت کرده ایم.

ما به همه تیم های حاضر در تورنمنت به یک اندازه احترام می گذاریم، بنابراین از حریفان خود نیز انتظار داریم همین کار را انجام دهند. ما شایسته احترام از سوی تیم های مقابل هستیم. ما برای بازی فردا آماده خواهیم شد و به همه احترام خواهیم گذاشت. دیگر علاقه ای ندارم بیشتر از این در این رابطه صحبتی داشته باشم.

تیم ملی کانادا در اولین حضور خود در جام جهانی پس از 36 سال تیمی محکم و مصمم است آنها در دیدار اول خود مقابل بلژیک دوندگی بالایی در میدان داشته و تلاش و انرژی زیادی از خود نشان دادند، پس ما باید در دیدار فردا محتاط باشیم. اگر بازی های جام جهانی را تماشا کرده باشید، متوجه می شوید تیم هایی که روی کاغذ ضعیف بودند عملکرد درخشانی ارائه داده اند. شما نمی توانید به شکوه و قدرت گذشته خود تکیه کنید و ما برای کسب پیروزی مقابل کانادا باید در بهترین حالت خود باشیم."

دیدگاه‌ها