کد خبر : 1855739 | 05 آذر 1401 ساعت 19:28 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

باید تهاجمی باشیم:

فردا تیم واقعی ما را خواهید دید

ایوان پریشیچ، ستاره باتجربه تیم ملی کرواسی، مدعی شد این تیم قصد دارد برابر کانادا همان تیم همیشگی باشد.

فردا تیم واقعی ما را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی برای تیم ملی کرواسی چندان خوب آغاز نشد و شاگردان زلاتکو دالیچ در اولین گام برابر تیم ملی مراکش به تساوی بدون گل رضایت دادند. حالا کرواسی فردا در دومین بازی خود به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت و ایوان پریشیچ در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد بازیکنان این تیم روی نقاط ضعف خود در بازی گذشته کار کرده و فردا رویکرد متفاوتی خواهند داشت.

ایوان پریشیچ گفت: "عملکرد تیم ملی کانادا در اولین دیدار مقابل بلژیک غافلگیرکننده بود و ما باید در بازی دوم خود مقابل آنها تهاجمی تر باشیم. ما باید در میدان خیلی سریع عمل کرده و نگرشی تهاجمی داشته باشیم. همچنین پرانرژی بوده و با تمام توان در میدان ظاهر شویم. اگر بازی مورد نظر خود را انجام دهیم، عملکرد و نتیجه مثبتی خواهیم داشت.

برای همه تیم های ملی در جهان، برگزاری جام جهانی در این مقطع و فصل زمستان اتفاق جدیدی است. ما باید خیلی توانایی های بیشتری از خود نشان دهیم. در دیدار اول در فاز دفاع خوب بودیم، اما در بخش تهاجمی شرایط مورد نظرمان رقم نخورد.

1770172

ما روی این ضعف کار کردیم و فردا کرواسی واقعی را خواهید دید. ما دو فرصت دیگر برای صعود به دور بعدی داریم و دیگر همه چیز به خودمان بستگی دارد. سعی می کنیم مثل بازی های گذشته در لیگ ملت های اروپا و دو دوره اخیر جام جهانی بازی کنیم و هیچ ترسی در بین بازیکنان وجود ندارد.

تمرکز من در حال حاضر ابتدا روی بازی با کانادا و در ادامه تقابل با بلژیک است. چه کسی می‌داند دو یا سه سال دیگر کجا خواهم بود. هدف من این است که تا زمانی که بتوانم بازی کنم، در زمین حضور یابم. در حال حاضر نیز در حال تمرین و تلاش برای رسیدن به این هدف هستم."

دیدگاه‌ها