کد خبر : 1855878 | 06 آذر 1401 ساعت 13:49 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

آمادگی هافبک مصدوم استقلال برای دربی

هافبک جوان استقلال که به دلیل مصدومیت هنوز فرصت بازی پیدا نکرده به دیدار با پرسپولیس خواهد رسید.

آمادگی هافبک مصدوم استقلال برای دربی

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین زواری از جمله بازیکنان جوانی بود که پس از عملکرد خوب در صنعت نفت، مورد توجه مدیران استقلال قرار گرفت و تابستان امسال پیشنهاد آبی های پایتخت را قبول کرد و در تمرینات پیش فصل نیز حضور فعالی داشت.

از تمرینات استقلال خبر می رسد که سبک بازی این بازیکن مورد علاقه ریکاردو ساپینتو قرار گرفته بود و در بازی های دوستانه استقلال تا پیش از شروع لیگ نیز به میدان رفت و در حالی منتظر بازی رسمی برای این تیم بود که یک مصدومیت ناگهانی برای وی دردسرساز شد.

زواری در این مدت مشغول گذراندن دوره درمانی خود بوده و بر اساس خبرهای رسیده حالا او به مرز آمادگی رسیده است. هافبک جوان استقلال این روزها مشغول انجام تمرینات اختصاصی است و البته با حضور در محل تمرین همراه با سایر بازیکنان نرم دوی را هم انجام می‌دهد.

به نظر می رسد طبق برنامه های پرفشار این بازیکن که زیر نظر بدنساز استقلال در حال انجام است، زواری حدودا طی 10 روز آینده شرایط شرکت در تمرینات گروهی را نیز پیدا می کند.

هافبک جوان استقلالی‌ها که تا به اینجای فصل را از دست داده، چنانچه همه چیز برایش طبق برنامه پیش برود، مشکلی برای همراهی آبی‌ها در دربی نخواهد داشت و به این بازی می‌رسد. باید دید ساپینتو از این بازیکن در دیدار بزرگ پایتخت استفاده خواهد کرد یا خیر.

1770515

دیدگاه‌ها