کد خبر : 1855883 | 06 آذر 1401 ساعت 14:25 | 15.9K بازدید | 13 دیدگاه

کوین بواتنگ:

امشب موتور اسپانیا روشن شود، کار آلمان تمام است

کوین پرینس بواتنگ معتقد است کلید پیروزی آلمان برابر اسپانیا در بازی امشب، پرس شدید و جلوگیری از اجرای سبک تیکی تاکاست.

امشب موتور اسپانیا روشن شود، کار آلمان تمام است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در بازی نخست خود در جام جهانی 2-1 به ژاپن باخت، امشب باید برابر اسپانیا قرار بگیرد و هر نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند باعث حذف این تیم شود. کمتر کسی تصور می کرد آلمان مغلوب ژاپن شود و مانشافت برای جلوگیری از یک فاجعه، امشب باید اسپانیا را شکست دهد.

1664071

کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی هرتابرلین، در مورد بازی امشب به اسپورت 1 گفت:«بازی امشب مثل یک فینال است. یک بازی مرگ و زندگی. بازیکنان آلمان خودشان مقصر وضعیت احمقانه کنونی هستند و باید با کمک یکدیگر از آن خارج شوند. من هنوز شکست برابر ژاپن را باور نکرده ام و نمی دانم چگونه تیمی که نیمه اول هیچ حرفی برای گفتن نداشت و باید چند گل دریافت می کرد، در پایان برنده شد. آلمان نباید در آن بازی می باخت.» 

بواتنگ ادامه داد:«برخی معتقدند تیم آلمان در رختکن و در میدان رهبر ندارد ولی این درست نیست. جاشوا کیمیش، رودیگر و توماس مولر آنقدر تجربه دارند که بتوانند تیم را رهبری کنند. اگر در تیم هر کسی وظیفه اش را انجام دهد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.»

1769650

بواتنگ در مورد اسپانیا گفت:«آنها با پیروزی 7-0 بر کاستاریکا مقابل آلمان قرار خواهند گرفت و روحیه بسیار بالایی دارند. اسپانیا تیمی جوان و بانشاط است و در این تیم چند بازیکن باتجربه هم حضور دارند. در مجموع ترکیبی بسیار خوب از جوانان و باتجربه ها هستند که از بازی خود لذت می برند. باید برابر این تیم جنگید و جسور بود. آلمان باید با قلبش بازی کند و از دقیقه اول، شدیدا اسپانیا را پرس کند. اگر به آنها اجازه دهید سیستم تیکی تاکا را اجرا کنند و موتورشان روشن شود، کار آلمان تمام خواهد شد و زودتر از تصور از جام جهانی خواهد رفت.»

دیدگاه‌ها