کد خبر : 1855929 | 06 آذر 1401 ساعت 18:15 | 15.8K بازدید | 9 دیدگاه

احتمال اخراج: شب سرنوشت فلیک فرا رسید!

آینده هانسی فلیک و کادر فنی تیم ملی آلمان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

احتمال اخراج: شب سرنوشت فلیک فرا رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 دچار شوک بزرگی شده و با یک گل مقابل ژاپن شکست خورد. حالا کار این تیم برای صعود به دور بعدی بسیار دشوار شده و ممکن است همانند دوره قبلی، آنهم دوباره در همان مرحله گروهی با جام جهانی وداع کنند. نشریه بیلد امروز با انتشار گزارشی مدعی شد اگر تیم ملی آلمان امشب در بازی حساس خود برابر اسپانیا مغلوب شده و در نهایت بعد از هفته پایانی از جام جهانی حذف شود، آینده کادر فنی و ارکان رختکن ژرمن ها از هانسی فلیک گرفته تا الیور بیرهوف تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

1770705

هم بیرهوف و هم هانسی فلیک تا سال 2024 قرارداد دارند، اما امکان دارد فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم به قطع همکاری با این دو نفر بگیرد. البته بعید است هانسی فلیک حتی در صورت این حذف زودهنگام نیز استعفا دهد و رویای بزرگ او همچنان هدایت تیم ملی آلمان در یورو رقابت های 2024 در همین کشور است.

البته نکته مثبت برای ژرمن ها این بود که ژاپن در مسابقه امروز خود با یک گل برابر کاستاریکا شکست خورد و به این ترتیب تیم ملی آلمان حتی در صورت شکست در بازی امشب برابر اسپانیا نیز در روز پایانی می تواند با برتری مقابل کاستاریکا، در شرایطی خاص راهی دور حذفی جام جهانی شود. اما به هر حال در مقطع فعلی جایگاه هانسی فلیک در تیم ملی آلمان چندان مستحکم نیست و احتمال جدایی این سرمربی باتجربه وجود دارد.

دیدگاه‌ها