کد خبر : 1855952 | 06 آذر 1401 ساعت 19:57 | 16.1K بازدید | 14 دیدگاه

سانتوس: رونالدو را می‌شناسم، با این فشار مشکلی ندارد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است کریستیانو رونالدو می‌تواند با هر فشاری پیرامون خود مقابله کند.

سانتوس: رونالدو را می‌شناسم، با این فشار مشکلی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پنجشنبه شب و در جریان پیروزی 3-2 پرتغال مقابل غنا گل اول تیمش را به ثمر رسانده و به اولین بازیکن تبدیل شد که در پنج جام جهانی گلزنی می کند. در آستانه دیدار مقابل اروگوئه، فرناندو سانتوس، سرمربی باتجربه تیم ملی پرتغال، در مورد فشارهای موجود روی رونالدو و البته عکس العمل این ستاره 37 ساله صحبت کرده است.

فرناندو سانتوس گفت: "ما بازیکنانی داریم که بیشتر از دیگران قابل در دید عموم هستند و طبیعتا باید با این موضوع و فشار بالا کنار بیایند. هر کسی خودش را به یک روش خاص نشان می دهد. بازیکنانی هستند که بیشتر برونگرا بوده و برخی نیز درونگراتر هستند. مهمترین هدف این است که آنها به صورت گروهی بازی کرده و در قالب یک تیم به میدان بروند.

1764324

تا جایی که به کریستیانو مربوط می شود، من او را سال هاست و از زمانی که او 19 ساله بود این بازیکن را می شناسم. البته بازیکنان دیگری هم داریم که شخصیت مشابهی دارند. رونالدو به تدریج تجربه بیشتری به دست آورده و این فشار را درک می کند، اما ما شرایط بازیکنان دیگر را نیز در نظر می گیریم.

ما ترکیب تیم را با توجه به نیازمان انتخاب خواهیم کرد و من در این مورد مصمم هستم. ما انتخاب های خود را داریم و هیچ بازیکنی حذف نخواهد شد، اما ما نباید با دید فردی به این موضوع بپردازیم و اولویت اهداف تیم است. این کاری بود که ما مقابل غنا انجام دادیم.

در نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم و غنا نتوانست وارد محوطه جریمه ما شود. اما در 30 دقیقه آخر باید تهاجمی تر بازی می کردیم، زیرا می دانم بازیکنان تیم ملی پرتغال از این توانایی برخوردارند. شاید اعتماد به نفس بیش از حد داشتیم، اما ما باید تهاجمی تر ظاهر می شدیم. مزیت ما این است که بازیکنان زیادی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. بازیکنان من در زمین آزادند و تنها چیزی که از آنها می‌خواهم این است که به برنامه های من عمل کنند."

دیدگاه‌ها