کد خبر : 1855969 | 06 آذر 1401 ساعت 21:15 | 41.9K بازدید | 8 دیدگاه

پرشورترین هواداران کرواسی: خانواده ستاره رئال مادرید

پدر و مادر و خواهران لوکا مودریچ امشب در ورزشگاه خلیفه حضور داشتند و با سر و صدای زیاد تیم ملی کرواسی و لوکا را تشویق می‌کردند.

پرشورترین هواداران کرواسی: خانواده ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی امشب در دومین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر از ساعتی پیش در ورزشگاه خلیفه به مصاف کانادا رفته است. در این بازی اما یک گروه پنج نفره از تماشاچیان کروات بیش از همه مورد توجه قرار گرفت.

پدر و مادر و خواهران لوکا مودریچ امشب در ورزشگاه حاضر بودند و با سر و صدای زیادی که به پا می‌کردند نگاه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کردند.

1770875

پدر و مادر لوکا مودریچ، استیپه و رادیوکا مودریچ اخیرا به قطر رسیدند و در بازی اول کرواسی در ورزشگاه حضور نداشتند. لوکا مودریچ با خانواده‌اش رابطه بسیار مستحکمی دارد. او چند سال پیش زمانی که توپ طلا را به دست آورد در اولین واکنش خود به ستایش از خانواده‌اش پرداخت و گفت به لطف فداکاری‌های آنها است که توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند.

خبرنگاران امشب در کنار پدر و مادر و خواهران لوکا مودریچ روی سکوهای ورزشگاه خلیفه به دنبال همسر او وانیا هم می‌گشتند ولی نتوانستند او را پیدا کنند. همسر مودریچ هم یکی از تشویق‌کننده‌های همیشگی لوکا است و بارها در استادیوم برنابئو در حال تشویق همسرش دیده شده است.

دیدگاه‌ها