کد خبر : 1856051 | 07 آذر 1401 ساعت 12:55 | 24.9K بازدید | 22 دیدگاه

میکل: همیشه مسی را به رونالدو ترجیح دادم!

جاون اوبی میکل، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به خاطر خودخواهی کریستیانو رونالدو حس خوبی به او ندارد.

میکل: همیشه مسی را به رونالدو ترجیح دادم!

به گزارش"ورزش سه"، اظهارات مطرح شده از سوی رونالدو در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان باعث شد که انتقادهای بسیاری از او انجام شود. 
این ستاره پرتغالی اظهارات تندی را علیه باشگاه منچستریونایتد، مدیران و کادر فنی فعلی و سابق این تیم مطرح کرد که باعث شد شیاطین سرخ تصمیم به فسخ قرارداد این بازیکن با توافق دو طرفه بگیرند. 
او حتی از وین رونی و و گری نویل که در طول این مدت از او انتقاد کرده بودند نیز بسیار ناراحت بود و در این مصاحبه مدعی شد که هیچ دوستی‌ با آنها ندارد و این انتقادها را حسادت توصیف کرد.
میکل در گفتگو با دوبی آی درباره رونالدو اظهار داشت:« من هرگز واقعا طرفدار او نبودم. از نظر من، وقتی بازیکنی بیش از حد خودبزرگ‌بین و خوادخواه است، واقعا غیرقابل درک می‌شود. او هرگز یکی از بازیکنان مورد علاقه من در دنیای فوتبال نبوده است.»

1764737

این بازیکن سابق تیم ملی نیجریه با مقایسه مسی و رونالدو گفت:« یکی از دلایلی که همیشه مسی را ترجیح دادم همین است چون او چنین رفتاری ندارد. وقتی رونالدو این مصاحبه را انجام داد، هر باشگاهی فکر می‌کند که ممکن است بعدا با آنها هم همین کار را کند. درست است که او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما چنین چیزی هم حقیقت دارد.»
او با انتقاد از نحوه جدایی رونالدو از یونایتد اضافه کرد:« او در ژانویه به باشگاه دیگری می‌رود اما سبک جدایی او از این باشگاه واقعا افتضاح بود. او کارهای بسیاری برای این تیم انجام داد و این که با چنین وضعی از این باشگاه جدا شود واقعا ناراحت کننده است.»
 

دیدگاه‌ها