کد خبر : 1856115 | 07 آذر 1401 ساعت 17:17 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

اونانا باید به قوانین تیمی احترام بگذارد

مربی کامرون: شکست دادن برزیل غیرممکن نیست

سرمربی تیم ملی کامرون می گوید که از اونانا خواسته ام صبر کند تا ببینم آیا قرار است با ما بماند یا خیر.

مربی کامرون: شکست دادن برزیل غیرممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، ریگوبرت سانگ سرمربی کامرون گفت که آنها امروز در دیدار مقابل صربستان یک بازی عالی انجام دادند. این مسابقه در استادیوم الجنوب با تساوی سه – سه به پایان رسید.

سانگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی گفت که به بازیکنان تیم ملی کامرون و توانایی آنها برای بهبود عملکرد در هر دیداری کاملاً اعتقاد دارد. وی افزود: در تیم ما بازیکنان جوانی حضور دارند که برای پیشرفت به زمان نیاز دارند و همین کمبود وقت، عامل منفی علیه ما است.

1771339
او ادامه داد: امروز به مسابقه برگشتیم و چشم اندازی برای بهتر شدن وجود دارد. گاهی اوقات همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. بازیکنان امروز ثابت کردند که روحیه مناسبی برای بازگشت به بازی دارند و واکنش خوبی را از خود نشان دادند.

او درباره حواشی پیش آمده میان خودش و اونانا سنگربان شماره یک کامرون و اینترمیلان گفت: البته پست دروازه بانی مهم است و اونانا بازیکن مهمی است، اما ما در یک تورنمنت دشوار هستیم و من می دانم که باید چه کاری انجام دهم. مجموعه تیم، مهمتر از افراد است.

سرمربی کامرون اضافه کرد: ما همیشه اولویت را به تیم می دهیم. از او خواسته ام به قوانین احترام بگذارد و شاید به تیم بازگردد. در حال حاضر از او خواسته ام صبر کند تا ببینم آیا قرار است با ما بماند یا خیر. رفتار مهم است و هر فردی باید مسئولیت خود را بپذیرد

1771341

وی افزود: ما اکنون تمرکز خود را روی آماده سازی برای بازی با برزیل متمرکز خواهیم کرد. من به همه بازیکنانی که می خواهند پیراهن تیم ملی کامرون را بپوشند افتخار می کنم. ما برای رقابت و رسیدن به مهمترین هدف خود در جام جهانی به قطر آمده ایم. دروازه بان اوپاسی در کنار ما است و او شایسته حفاظت از دروازه کامرون و حمل پیراهن تیم ملی در جام جهانی قطر است.

سانگ در پایان گفت: شکست دادن برزیل غیرممکن نیست و در دسترس است. تیم ملی آنها قوی است و ما نیز تیمی عالی داریم. ما به جام جهانی آمده ایم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و معتقدیم که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه داریم.

دیدگاه‌ها