کد خبر : 1856117 | 07 آذر 1401 ساعت 17:20 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

احساس ناامیدی داریم

استویکوویچ: 2 اشتباه احمقانه برد را از ما گرفت

مربی صربستان دو اشتباه غیرضروری در خط دفاع را عامل از دست رفتن پیروزی 3-1 برابر کامرون عنوان کرد.

استویکوویچ: 2 اشتباه احمقانه برد را از ما گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی صربستان که در بازی اول خود برابر برزیل شکست خورده بود، امروز در حالی که 3-1 از کامرون پیش بود در نهایت به تساوی 3-3 رضایت داد و دو امتیاز حیاتی را از دست داد. صربستان برای صعود باید در بازی آخر سوئیس را شکست دهد.

1771346

دراگان استویکوویچ، مربی صربستان، در نشست خبری پس از بازی گفت:«درست است که کنترل کامل بازی را داشتیم و در نتیجه نیز 3-1 جلو بودیم اما دو اشتباه دفاعی بزرگ باعث شد به سادگی بازی برده را مساوی کنیم. دو اشتباهی که به قیمت از دست رفتن پیروزی تمام شد. در این سطح از فوتبال وقتی حریف توپ را در اختیار دارد، جلو آمدن مدافعان بسیار خطرناک است و ما باید نزدیک‌تر به دروازه خودی دفاع می کردیم. اشتباهاتی بسیار غیرضروری مرتکب شدیم و پیروزی را از دست دادیم. باید این بازی را به دقت آنالیز کنم و ببینم چرا این اتفاق رخ داد. شاید بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند و شاید هم مشکل از جای دیگری بود.»

1771351

استویکوویچ ادامه داد:«دوشان ولاهوویچ در فرم 100 درصدی نیست و بازی نکرد. همانطور که دیدید، ما دو تغییر اجباری در خط دفاع داشتیم. به میدان فرستادن یک مهاجم در حالی که کامرون با چهار مهره هجومی حمله می کرد، خطرناک بود. متاسفانه وقتی 3-1 پیش بود، هوشمندانه کار نکردیم. تا قبل از گل دوم کامرون کاملا از بازی راضی بودم و شانس های زیادی برای زدن گل های بیشتر هم داشتیم ولی آنقدر باهوش نبودیم تا برتری را حفظ کنیم. قطعا همه احساس ناامیدی می کنیم چون بازی در دست ما بود و با حماقت به کامرون اجازه دادیم بازی را برابر کند. البته که آنها شایسته کسب یک امتیاز بودند ولی متاسفانه برای ما دو امتیاز به راحتی از دست رفت. الان باید ببینیم برزیل و سوئیس برابر هم چه خواهند کرد و این بسیار در سرنوشت صعود ما تاثیرگذار خواهد بود.»

دیدگاه‌ها