کد خبر : 1856152 | 07 آذر 1401 ساعت 19:46 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

این بازیکن می‌خواهد پدیده جام باشد؛

لنزها و کدوس: این دو هم را جذب می‌کنند (عکس)

محمد کدوس بازیکن جوان تیم ملی فوتبال غنا عملکرد خیره‌کننده‌ای در دو دیدار برابر پرتغال و کره‌جنوبی ارائه کرده است.

لنزها و کدوس: این دو هم را جذب می‌کنند (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه غنایی‌ها در دیدار اول جام جهانی 2022 مقابل پرتغال با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را واگذار کردند ولی عملکرد بسیار خوبی داشتند و اگر کمی شانس هم با آنها همراه می‌شد می‌توانستند حداقل یک امتیاز از این مسابقه حساس کسب کنند. 
کدوس در پایان این مسابقه در کنار آندره آیو که زننده گل اول تیمش بود بهترین نمره را از سایت‌های آماری گرفت تا در 22 سالگی شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی داشته باشد.

1771492

اما اوج عملکرد این بازیکن که در خط میانی 5 نفره مورد نظر اودو اوتو یکی از از نفرات کلیدی و مغز متفکر تیم به شمار می‌رود در دیدار برابر کره‌جنوبی عیان شد؛ جایی که او ستاره تیمش در کسب برتری پراهمیت 3 بر 2 مقابل شاگردان پائولو بنتو شد.
محمد کدوس که با درخشش در لیگ دانمارک خیلی زود تور استعدادیاب‌های باشگاه آژاکس او را صید کرد و حالا دو سالی می‌شود که در هلند به مسیر حرفه‌ای ادامه می‌دهد، مقابل کره‌جنوبی روی ارسال آندره آیو با جایگیری هوشمندانه و ضربه سر بسیار خوب زننده گل دوم تیمش بود و وقتی کره‌جنوبی در نیمه دوم به بازی برگشت و طی سه دقیقه نتیجه 2 بر صفر را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد، روی یک ضدحمله باز هم در جای مناسب قرار گرفت و با یک بغل پای چپ که بلادرنگ زده شد گل سوم و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه‌ کره‌ای‌های سخت کوش کرد.

1771491

محمد کدوس که با توجه به دو نمایش دیدنی در جام جهانی 2022 به نظر می‌رسد آینده درخشانی در پیش دارد و به زودی راهی باشگاهی بزرگ‌تر خواهد شد یک ویژگی دیگر هم از خود نشان داد و آن هم توانایی در جلب توجه ویژه لنز دوربین‌های تلویزیونی و عکاس‌ها بود که قاب‌ها و تصاویری فراموش نشدنی از این ستاره در ورزشگاه اجوکیشن سیتی ثبت کردند.

دیدگاه‌ها