کد خبر : 1856174 | 07 آذر 1401 ساعت 21:23 | 16.2K بازدید | 11 دیدگاه

پرتغال با ۲ گل خورده ۳ تغییر دارد

فرناندو سانتوس نفرات اصلی پرتغال در دیدار برابر اروگوئه را معرفی کرد.

پرتغال با ۲ گل خورده ۳ تغییر دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال که جام جهانی ۲۰۲۲ را با یک مسابقه سخت و نزدیک مقابل غنا پشت سر گذاشت و در یک بازی جذاب به پیروزی سه بر دو برابر حریف خود دست پیدا کرد، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در دیدار دشوار دیگر به مصاف تیم ملی اروگوئه می‌رود.

دیوگو کاستا، روبن دیاس، په‌په، ژوائو کانسلو، نونو مندس، روبن نوس، ویلیام کاروالهو، برناردو سیلوا، برونو فرناندس، ژوائو فیلیکس و کریستیانو رونالدو ۱۱ بازیکنی هستند که فرناندو سانتوس در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اروگوئه قرار داده و تغییرهایی در این جمع داشته است.

دانیلو پریرا، رافائل گریرو، اوتاویو، سه بازیکنی هستند که برخلاف دیدار مقابل غنا امشب در ترکیب دیدار برابر اروگوئه قرار نگرفته‌اند و جای خود را به په‌په، نونو مندس و ویلیام کاروالهو داده‌اند.

په‌په، مدافع سرشناس پرتغال که در دیدار برابر غنا به طور کامل نیمکت‌نشین بود، امشب به خط دفاعی پرتغال بازگشته و سانتوس قصد دارد از تجربه این بازیکن در جدال با اروگوئه استفاده کند.

نونو مندس، مدافع چپ پاری‌سن‌ژرمن که در نخستین بازی پرتغال در جام جهانی مقابل غنا بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت، امشب به جمع ۱۱ نفر اصلی رسیده و از ابتدا برابر اروگوئه به میدان می‌رود و ویلیام کاروالهو پس از یک بازی تعویضی، امشب در ترکیب قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها