کد خبر : 1856236 | 08 آذر 1401 ساعت 09:38 | 16.3K بازدید | 7 دیدگاه

تمجید نیمار از کاسمیرو: تو بهترین هافبک دنیایی!

نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، پس از گلزنی کاسمیرو در بازی برابر صربستان از این بازیکن تمجید کرد.

تمجید نیمار از کاسمیرو: تو بهترین هافبک دنیایی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در دومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند.
نیمار به دلیل مصدومیتی که در بازی اول برابر صربستان به آن دچار شده بود نتوانست در این دیدار تیمش را همراهی کند و این در حالی است که در بازی آخر این گروه برابر کامرون نیز در زمین حضور نخواهد داشت. 
او امیدوار است که شرایط به شکلی پیش برود که روند درمانش تا آغاز مرحله یک هشتم تکمیل شود تا بتواند بار دیگر در مراحل حذفی به ترکیب تیته برگرد. 

1771820


بازیکنان برزیل در غیاب این ستاره تیم‌شان در باز کردن دروازه سوئیس به مشکل خوردند و این گره به دست کاسمیرو باز شد که توانست ناجی تیمش شود و سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای آنها به ارمغان بیاورد. 
همین اتفاق باعث شد که نیمار پس از پایان این بازی در توییترش خطاب به این بازیکن بنویسد:« کاسمیرو مدت‌های طولانی است که بهترین هافبک دنیا به حساب می‌‌آید.»
اتحاد و ارتباط قوی بین بازیکنان برزیل به خوبی از حرکات آنها در زمین مشهود است و شب گذشته وینیسیوس پس از گلی که به ثمر رساند که البته لحظاتی بعد به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد نیز شادی‌اش را به یاد نیمار در زمین انجام داد.

 

دیدگاه‌ها