کد خبر : 1856263 | 08 آذر 1401 ساعت 12:11 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

نتیجه دیدار با انگلیس یک اتفاق بود

عالمی: بازی با آمریکا پر چالش و خطرناک است

پیشکسوت فوتبال کشورمان در آستانه دیدار حساس مقابل آمریکا، خط حمله این تیم را خطرناک توصیف کرد.

عالمی: بازی با آمریکا پر چالش و خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعاتی دیگر تیم ملی فوتبال ایران باید در حساس ترین دیدار خود در ادوار جام جهانی مقابل تیم ملی آمریکا قرار بگیرد. ایران در نزدیکترین فاصله خود برای صعود از مرحله گروهی قرار دارد و همه امیدها بر این است که این مهم محقق شود.

در همین رابطه ایمان عالمی در خصوص پیش بینی خود از دیدار ایران و آمریکا به خبرنگار ما گفت: اگر بخواهم در مورد بازی های ایران صحبت کنم، باید بگویم عملکرد شاگردان کی روش در بازی های اول و دوم خیلی متفاوت بود. در بازی با ولز بچه ها خیلی خوب بودند، ترکیب خوب بود، همه وظایفشان را درست انجام دادند، کادر فنی هم آنالیز درستی از حریف داشت و در نهایت توانستیم با یک نتیجه درخشان آن بازی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: شما مشاهده کردید که بازی آمریکا و انگلیس مساوی شد و دیدار با آمریکا چالش بزرگی برای ایران محسوب می شود. امسال در جام جهانی شگفتی های زیادی خلق شده است. مراکش بلژیک را برد، ژاپن آلمان را شکست داد و عربستان آرژانتین را از پیش رو برداشت و این نشان می دهد فوتبال در دنیا در حال رشد است. تیم آمریکا تراکم و دفاع بسیار خوبی دارد و به خوبی همه زمین را پوشش می‌دهد و این موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد. بازیکنان بین المللی خوبی داریم. سردار، طارمی و قلی زاده در پنجاه متر رو به جلو بسیار عالی کار می‌کنند ولی آمریکا هم تیم دست و پا بسته ای نیست.

1769241

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه شکست سنگین مقابل انگلیس صرفا یک اتفاق بوده عنوان کرد: در بازی با انگلیس یک اتفاق پیش بینی نشده باعث شد تا استراتژی تیم ما به هم بریزد و نتیجه آن شد که گل‌های متعددی دریافت کردیم. ناهماهنگی هایی وجود داشت ولی باید بگویم برای مثال سید حسین حسینی تقصیری نداشت و در آن بازی همه تیم بد بودند. حسینی جلوی ولز توانایی های خود را نشان داد و ثابت کرد که چه گلر خوبی است.

مربی هوادار در خصوص دیدار با آمریکا افزود: کی روش و همکارانش باید با برنامه و طراحی خاصی وارد زمین شوند. دفاع مطلق درست نیست و نباید گرفتن مساوی در ذهنمان باشد. فقط باید به بردن و صعود فکر کنیم. درباره این بازی نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. برای مثال در دیدار با ولز برنامه داشتیم و بردیم. آمریکا بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و ضد حمله هایش وحشتناک است. بازیکنان این تیم قدرت انتقال بالایی دارند و در دیدار با انگلیس هم حقشان برد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال است و هزار اتفاق. اگر بچه های ما خودشان باشند نتیجه لازم را می‌گیریم و صعود می‌کنیم. استرس بلای جان هر تیمی خواهد بود و امیدوارم کارلوس کی روش به لحاظ روانی بازیکنانش را برای این دیدار بزرگ، سنگین و حساس آماده کرده باشد. در نهایت باید ببینیم چگونه میتوان برای اولین بار صعود از مرحله گروهی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها