کد خبر : 1856274 | 08 آذر 1401 ساعت 12:38 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف احداث خانه کشتی ایذه: پای شهرداری در میان است!

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توضیحاتی درخصوص آخرین وضعیت ساخت خانه کشتی ایذه، ارائه داد.

توقف احداث خانه کشتی ایذه: پای شهرداری در میان است!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، خانه کشتی ایذه دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور وزیر ورزش وقت و دیگر مسئولان استانی کلنگ زنی شد اما علی رغم این که نزدیک به ۵ سال از کلنگ زنی این پروژ می‌گذرد، خبری از افتتاح آن نیست، آن هم در حالی که شهر ایذه در سال‌های اخیر توانسته خود را به عنوان یکی از شهرهای قطب و مطرح در کشتی فرنگی کشور معرفی کند.

حمید بنی‌تمیم در گفت و گو با ایسنا، درباره علت توقف در روند احداث خانه کشتی ایذه، اظهارکرد: برای از سرگیری مراحل ساخت خانه کشتی ایذه با دو مشکل مواجه‌ایم؛ یکی این که هنوز به درستی کارهای مالکیت زمین انجام نشده است و دوم این که شهرداری ایذه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت عوارض از ما پول درخواست داشته است.

وی عنوان کرد: من هم اعتقاد دارم هر جایی که ساخت و ساز می‌شود باید آنچه مربوط به پرداخت عوارض است و قانون می‌گوید انجام شود ولی در شرایط حال حاضر که باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه تمام متوقف نشوند، پرداخت این مبلغ به شهرداری از بودجه اختصاص یافته به پروژه کم می شود و بر این اساس نمی‌توان پروژه را پیش برد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پس مردم عزیز بدانند اگر پروژه به اصطلاح خوابیده به این دلیل است که شهرداری رای گرفته است و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات همین پروژه باید صرف پرداخت عوارض شهرداری شود. این پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است اما با توجه به گره ای که در کار افتاده است و اعتباری که باید صرف پرداخت عوارض شهرداری شود، زمان اتمام پروژه قابل پیش‌بینی نیست.

وی همچنین درباره روند احداث خانه کشتی اندیمشک، خاطر نشان کرد: کار ساخت سقف خانه کشتی اندیمشک تمام شده است و پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مشکل خاصی وجود ندارد. با تخصیص مجدد اعتبار مابقی کارهای ساخت پروژه از سر گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها