کد خبر : 1856285 | 08 آذر 1401 ساعت 12:54 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسبقیان: نگرانی برای حضور ساره جوانمردی وجود ندارد

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به این که مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی وجود ندارد، گفت: او الگوی سایر تیراندازان است و با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.

اسبقیان: نگرانی برای حضور ساره جوانمردی وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه" محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در تمرینات تیم ملی و شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: جوانمردی با کسب 3 مدال طلای پارالمپیک و افتخارات زیادی که در بازیهای پاراآسیایی و جهانی دارد، یکی از پرافتخارترین تیراندازان کشور است و با روحیه و اعتماد به نفس بالایی که دارد هیچ نگرانی برای حضور وی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و پارالمپیک 2024 پاریس وجود ندارد و قطعا افتخارات خود را در این دو رویداد مهم دوباره تکرار خواهد کرد.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین افزود: ساره جوانمردی در حال حاضر پرچم‌دار و پرافتخارترین ورزشکار ما است و حضور وی در اردوی تیم ملی برای سایر تیراندازان روحیه بخش است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ساره جوانمردی ادامه تمرینات خود را برای حضور در بازیهای پاراآسیایی با مربیان داخلی ادامه خواهد داد یا به دنبال جذب مربی خارجی هستید؟ گفت: ضرورتی برای حضور مربی خارجی وجود ندارد و وی تمرینات خود را همراه سایر تیراندازان با مربیان داخلی ادامه خواهد داد.

اسبقیان همچنین در خصوص زمان تشکیل اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته در آذرماه هستیم و با هماهنگی کادر فنی و رییس انجمن برای برپایی اردوی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد تا بازیکنان به خاطر حضور در لیگ دچار آسیب نشوند.

وی همچنین از اعزام تیم وزنه‌برداری به مسابقات بین‌المللی فزاع امارات خبر داد و گفت: تیم پاراوزنه برداری اواخر آذر برای شرکت در این رقابتها راهی امارات می‌شود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین همچنین در خصوص وضعیت روح الله رستمی و حضورش در اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری، گفت: وی با هماهنگی حسین توکلی تمرینات خود را در اردو پیگیری می‌کند تا آسیب‌دیدگی کتفش بهبود پیدا کند.

وی در پایان درباره وضعیت تیم پارادوومیدانی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی، تصریح کرد: برای این تیم دو تورنمنت بین‌المللی فزاع امارات و مراکش را پیش‌بینی کردیم که براساس نظر کمیته فنی فدراسیون، دوومیدانی کاران به یکی از این دو تورنمنت اعزام خواهند شد.

دیدگاه‌ها