کد خبر : 1856355 | 08 آذر 1401 ساعت 20:12 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش یزدانی برای بازگشت به ترکیب استقلال

سیاوش روزهای تلخ را از یاد نمی‌برد(عکس)

سیاوش یزدانی در آرام ترین روزهای فوتبالی خود حسرت اتفاقاتی را می خورد که او را از سطح اول فوتبال دور کرد.

سیاوش روزهای تلخ را از یاد نمی‌برد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه استقلال تا قبل از آنکه مشکلات مربوط به خدمت سربازی برایش پیش بیاید و چند ماهی دور از فوتبال باشد، یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران محسوب می شد و در اردوهای تیم ملی هم با نظر اسکوچیچ دعوت می شد.

اتفاقات عجیبی که برای یزدانی پیش آمد، او را از سطح اول فوتبال و همچنین آمادگی جسمانی مناسب دور کرد و تاخیر در اضافه شدن به تمرینات استقلال هم باعث شد تا ریکاردو ساپینتو حساب چندانی برای بازی های 11 هفته ابتدایی لیگ روی او باز نکند. البته یزدانی به خاطر یک بی انضباطی مدتی نیز از تمرینات استقلال کنار گذاشته شد و این مساله نیز روی آینده او تاثیرگذار بود.

1772152

حالا اما در ایامی که جام جهانی برگزار می شود و مسابقات لیگ برتر تعطیل است، سیاوش یزدانی آرام ترین روزهای خود را سپری می کند.او در شروع مجدد تمرینات استقلال کارش را همپای سایر بازیکنان استارت زده و بدون حاشیه برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می کند.

سیاوش حالا که اتفاقات ماه های گذشته مثل برق از جلوی چشمانش رد می‌شوند، امیدوار است در تعطیلات لیگ بتواند نظر ساپینتو را جلب کند و دوباره به ترکیب این تیم برسد. اگرچه با توجه به آمادگی و عملکرد خوب عارف غلامی و رافائل سیلوا در بازی های گذشته او به همراه محمدحسین مرادمند کار سختی برای رسیدن به ترکیب خواهد داشت.

دیدگاه‌ها