کد خبر : 1856373 | 08 آذر 1401 ساعت 21:19 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌ران تریپیه:

آماده مهار گرت بیل هستیم

کی‌ران تریپیه، مدافع تیم ملی انگلیس، معتقد است که آنها می تواند گرت بیل را در بازی امشب کنترل کنند.

آماده مهار گرت بیل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی شرایط چندان خوبی نداشته و شانس زیادی پیش از دیدار امشب مقابل تیم ملی انگلیس برای صعود به دور بعد ندارد. کیران تریپیه، مدافع کناری تیم ملی انگلیس به تمجید از گرت بیل پرداخته و البته تاکید کرد مدافعان این تیم آماده مهار کاپیتان تیم ملی ولز هستند.

1769477

کی‌ران تیریپیه گفت: "گرت بیل پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و سه لالیگا را کسب کرده، بنابراین او مطمئنا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بریتانیا محسوب می شود. گرت بیل نزدیک به 10 سال در رئال مادرید بود و اگر بازیکن درجه یکی نباشید، تا این مدت در این تیم باقی نمی مانید. اما از زمانی که گرت ساوت گیت هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده گرفته، نشان داده که ما چقدر در دفاع قوی هستیم.

در سال 2018 و در ادامه در یورو ما رکورد دفاعی خوبی داشتیم. در چنین مسابقاتی باید از نظر دفاعی قوی باشید و اگر این کار را نکنید، موفق نخواهید شد. ما باید موفق به ثبت کلین شیت شویم. ما بازیکنان هجومی خوبی داریم، اما در نهایت شما باید جلوی گلزنی حریف را نیز بگیرید و در واقع به تعادل نیاز دارید. گرت ساوت گیت می داند که ما باید متعادل باشیم و او این خواسته را در چند تورنمنت گذشته نشان داده است."

دیدگاه‌ها