کد خبر : 1856387 | 08 آذر 1401 ساعت 21:56 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کری بنتو برای پرتغال: معنی واقعی تیم را نشان می‌دهم

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی وعده داد که تیمش در دیدار با پرتغال نمایش متفاوتی را ارائه خواهد داد.

کری بنتو برای پرتغال: معنی واقعی تیم را نشان می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره در دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی مقابل غنا شکست خورد تا شانس آن ها برای صعود به مرحله بعدی بسیار کم شود. در پایان این بازی سرمربی پرتغالی کره یعنی پائولو بنتو از زمین اخراج شد. ماجرا از این قرار بود که بعد از پایان وقت‌های اضافه یک کرنر به سود کره اعلام شد اما داور به این تیم اجازه زدن این ضربه را نداد و سوت پایان بازی را زد. بنتو به داور حمله کرد و همین موضوع هم اخراج او را در پی داشت.

بنتو امروز دریک نشست خبری درباره شکست مقابل غنا و اخراجش گفت: "فکر می کنم واکنش بدی نشان دادم. البته داورهیچ  احترامی قائل نبود. او در نیمه دوم تصمیمات مبهمی گرفت. علی رغم مشکلاتی که در مقابل یک تیم قدرتمند با آن روبرو بودیم. تا جایی که ممکن است با ریسک بازی کرده‌ایم.

1772233

می خواهم اول از همه بگویم که برای بازیکنان متاسفم. من نمی خواستم بعد از بازی چنین واکنشی نشان دهم اما این اتفاق رخ داد چون من انسان هستم. این که نمی توانم مقابل پرتغال روی نیمکت بنشینم اصلا خوب نیست. وضعیت مطلوبی نیست اما تیم می تواند شرایط را تغییر دهد. زمان برای ریکاوری کردن به اندازه کافی وجود دارد. در بازی با پرتغال معنی کامل یک تیم را به شما نشان خواهیم داد. روی آماده کردن بازیکنان به خوبی تمرکز خواهم کرد.

مثل همیشه نقاط ضعف و قوت حریف را تحت بررسی قرار خواهیم داد و بر اساس آن تیم را برای بازی با پرتغال آماده می کنیم. تا تصمیم نهایی زمان باقی مانده است. در آخرین لحظه تصمیم نهایی را خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها