کد خبر : 1856412 | 08 آذر 1401 ساعت 23:36 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

آمار نیمه اول، آمریکا بهتر از ایران

تیم ملی فوتبال آمریکا در نیمه نخست ارایه گر بازی بهتری نسبت به تیم ملی فوتبال کشورمان بود و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

آمار نیمه اول، آمریکا بهتر از ایران

به گزارش"ورزش سه"، آمار نیمه اول این بازی هم از برتری آمریکایی ها خبر می دهد. این تیم در 61 درصد از زمان بازی صاحب توپ  و میدان بود و پاس های رد و بدل شده بین بازیکنان این تیم 296 پاس بود. پاس های آمریکایی ها دقت 87 درصدی داشت اما دقت پاس شاگردان کارلوس کی روش 71 درصد بود و این نشان می دهد 29 درصد از پاس تیم ملی فوتبال ایران اشتباه بود.

9 شوت از تیم ملی فوتبال آمریکا نشان می دهد این تیم در همان نیمه نخست با اندیشه برد وارد میدان شد و 3 شوت از این 9 شوت در چارچوب بود اما تیم ملی فوتبال کشورمان در  نیمه نخست موفق نشد شوتی به سمت چارچوب داشته باشد. هر دو تیم یک بار در تله آفساید گرفتار شدند و داور بازی هم یک بار به یکی از بازیکنان تیم ملی کارت زرد نشان داد. سه خطا از بازیکنان تیم ملی آمریکا و 5 خطا از سوی بازیکنان تیم ملی نشان می دهد در نیمه نخست شاهد یک بازی پربرخورد بودیم.

ایران 45 دقیقه فرصت دارد که نتیجه در برابر آمریکا را تغییر و برای اولین بار در تاریخ فوتبال به دور دوم جام جهانی صعود کند.

1772326

دیدگاه‌ها