کد خبر : 1856418 | 09 آذر 1401 ساعت 00:03 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: مدعی کفش طلا در نقش سلطان پاس گل

هری کین که امید اول گلزنی انگلیس برای گلزنی در جام جهانی قطر بود تا کنون برای سه‌شیرها در نقش پادشاه پاس گل ظاهر شده است.

هری کین: مدعی کفش طلا در نقش سلطان پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، هری کین با پاس گلی که امشب در دیدار انگلیس و ولز به فیل فودن داد تا گل دوم سه‌شیرها مقابل ولز به ثمر برسد تعداد پاسهای گل خود در این دوره از جام جهانی را به عدد 3 رساند.

این آمار برای انگلیس آمار ویژه‌ای است چرا که آنها بیست سال است که در جام جهانی بازیکنی نداشته‌اند که در یک دوره سه پاس گل به نام خود ثبت کند. آخرین باری که یک انگلیسی در یک دوره جام جهانی سه پاس گل داده بود به تورنمنت 2002 برمی‌گردد که دیوید بکام موفق شد سه بار برای هم‌تیمی‌هایش  گل بسازد.

1772351

کاپیتان انگلیس پیش از شروع جام جهانی قطر یکی از امیدهای اصلی گلزنی سه‌شیرها بود و حتی انتظار می‌رفت از مدعیان اصلی رسیدن به کفش طلا و تبدیل شدن به بهترین گلزن این تورنمنت باشد.

اما او تا این لحظه در گلزنی موفق نبوده ولی سه پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. هری کین اولین بار در بازی مقابل ایران پاس گل سوم انگلیس را به رحیم استرلینگ داد. او در همان بازی که با پیروزی 6-2 انگلیسی‌ها به پایان رسید پاس گل پنجم تیمش را هم به مارکوس رشفورد داد.

1772352

کین امشب در دیدار مقابل ولز پاس گل دوم انگلیس را به فیل فودن داد. بعد از این گل سه‌شیرها توسط مارکوس راشفورد به گل دیگری رسیدند. دیدار انگلیس و ولز در حال حاضر با برتری 3-0 انگلیسی‌ها ادامه دارد.

1772353

دیدگاه‌ها