کد خبر : 1856439 | 09 آذر 1401 ساعت 01:29 | 44.5K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ برتر ایران کارخانه بازیکن سازی است؛

مولر: ایران می‌توانست بهتر پاس‌کاری کند

مدرس فیفا معتقد است فوتبال ایران با وجود حذف از رقابت‌های جام جهانی نباید نگران آینده باشد.

مولر: ایران می‌توانست بهتر پاس‌کاری کند

به گزارش "ورزش سه"، روته مولر مدرس فوتبال در گفتگویی با شبکه دوم سیما پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در واکنش به این نتیجه در بخشی از صحبت‌هایش گفت: به نظر من تیمی که یک هیچ عقب می افتد شاید خوب دفاع نکرده است. بعد از گل مشخص بود باید تغییر تاکتیک داده می‌شد. شاید ایران می توانست بهتر پاسکاری کند و می‌شد ضریب اشتباهات را پایین آورد. این چیزی بود که آمریکا استفاده کرد. البته ایران چند بار می‌توانست به بازی برگردد ولی بدشانسی هم داشت.
او سپس در واکنش به اینکه چقدر بازیکنان ایرانی شاغل در کشورهای دیگر می‌توانند به آینده فوتبال ایران کمک کنند، بیان کرد: به هر حال باید نگاه به آینده داشت. لیگ برتر ایران خوب است. همه چیز تمام نشده و رقابت های مهمی در پیش است. از طریق رقابت‌های این چنینی است که تیم ملی ساخته می شود. وقتی تیم خوبی دارید و رقابت های باشگاهی خوبی دارید نگران نباشید. لیگ برتر فوتبال کارخانه بازیکن سازی است و می تواند تیم ملی را در سطح بالایی نگه دارد. به هر حال باخت و برد در فوتبال هست.
این مدرس آلمانی فیفا درباره شرایط آلمان پس از تساوی مقابل اسپانیا اینطور واکنش نشان داد:بعد از مساوی ای که مقابل اسپانیا انجام شد و بازی خوبی‌ای بود، می توانم بگویم امیدوار به کسب نتیجه خوب برابر کاستاریکا هستم. اما خب هنوز ژاپن هم شانس دارد و نباید کاستاریکا را دست کم گرفت. من شرایط خوبی را برای تیم ملی آلمان پیش بینی می‌کنم.

دیدگاه‌ها