کد خبر : 1856447 | 09 آذر 1401 ساعت 01:48 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

ساوت‌گیت: خوشحالم که رشفورد و فودن گلزنی کردند

گرت ساوت‌گیت، بعد از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ولز از مارکوس راشفورد و فیل فودن، گلزنان تیمش در این بازی ستایش کرد ولی گفت از عملکرد شاگردانش در نیمه اول راضی نیست.

ساوت‌گیت: خوشحالم که رشفورد و فودن گلزنی کردند

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس که امشب در بازی مقابل ولز نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برد در نیمه دوم طوفانی ظاهر شد و با دو گل مارکوس راشفورد و یک گل از فیل فودن موفق شد 3-0 به پیروزی برسد تا به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی بشود.

ساوت‌گیت، سرمربی سه‌شیرها، در پایان بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

1772455

عملکرد انگلیس همانقدر که در فاز دفاعی خوب بود در حمله هم راضی کننده بود؟
بله به نظرم راضی‌کننده بود. ما در نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم ولی به جز یک موقعیت مارکوس رشفورد عملا موقعیت خطرناک دیگری نداشتیم. باید در این نیمه بیشتر فشار می‌آوردیم و سریعتر توپ را به یک سوم حریف می‌رساندیم. ولی وقتی در نیمه دوم دو گل زدیم می‌دانستیم حریف روحیه‌اش را از دست داده است.

نمایش رشفورد و فودن
رشفورد عالی بود. باید بگویم او خیلی خوب تمرین کرده و امشب در بهترین حالت خودش بود. از زمانی که مارکوس دوباره به تیم ملی برگشته بی‌نظیر کار کرده. او می‌توانست امشب هت‌تریک کند. 
فودن هم عالی بود. بعد از گذشت مدتی از بازی به این نتیجه رسیدم که آنها خیلی در جریان بازی نیستند این بود که جای وینگرها را عوض کردیم که جواب داد. اینکه هم رشفورد و فودن امشب گل زدند واقعا خوشحال‌کننده است.

دیدگاه‌ها