کد خبر : 1856563 | 09 آذر 1401 ساعت 17:23 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

صعود هیچ تیمی قطعی نیست اما؛

انریکه: امیدوارم به برزیل برخورد کنیم

لوییس انریکه در نشست خبری بازی با ژاپن ابراز امیدواری کرد که تا یک چهارم نهایی بالا بیایند و آنجا با برزیل روبرو شوند.

انریکه: امیدوارم به برزیل برخورد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ملی اسپانیا در دیداری حساس به مصاف ژاپن خواهد رفت و نتیجه این بازی می تواند در سرنوشت صعود تیم ملی آلمان نیز تاثیرگذار باشد. هنوز صعود هیچ تیمی از این گروه قطعی نشده است.

1772757

لوییس انریکه، مربی اسپانیا، در نشست خبری این بازی گفت:«ما در گروه مرگ رقابت ها هستیم و با وجود اینکه در موقعیت بهتری نسبت به دیگر تیم های گروه قرار داریم، هیچ چیز را به قضا و قدر نمی سپاریم و برای برد وارد زمین می شویم. می خواهیم ببریم و به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم.»

انریکه در مورد ژاپن گفت:«بازی دشواری خواهد شد با این وجود معتقدم تیم مسلط بر توپ و میدان خواهیم بود. امیدوارم بازی را از ابتدا تا انتها کنترل کنیم و به برتری برسیم. ژاپن تیم بسیار خوبی است و بسیاری از بازیکنانش در فوتبال اروپا به خصوص در بوندسلیگا بازی می کنند. از خط هافبک این تیم خوشم می آید و بازیکنانی سرعتی دارد. تیمی که آلمان را شکست داده قطعا تیم خوبی است.»

انریکه در مورد مصدومیت گاوی و رودری گفت:«در تیم 26 بازیکن خوب دارم و شاید به تعدادی اصلا بازی نرسد. در تیم مصدومانی مثل گاوی و رودری داریم. هر دو دیروز می خواستند تمرین کنند ولی من اجازه ندادم. نیازی نیست این دو بازیکن به خودشان فشار بیاورند. اگر امروز تمرین کنند و شرایط‌شان خوب باشد، می توانند بازی کنند.»

نیمکت نشینی های آنسو فاتی:«او آخرین بازیکنی بود که در فهرست قرار گرفت و مدت ها مصدوم بود. در پست مهاجم هشت بازیکن دارم و رقابت بسیار شدید است. به آنسو ایمان دارم و شرایط او مثل هفت بازیکن دیگر است که هنوز بازی نکرده اند. از این بابت ناراحتم ولی از تلاش‌شان در تمرینات رضایت دارم.»

1770936

انریکه در مورد اول یا دوم شدن در گروه گفت:«سوال خوبی است ولی تصور کنید هر دو بازی تا دقیقه 95 بدون گل باشد و ناگهان ژاپن و کاستاریکا گل بزنند. به این ترتیب ما و آلمان حذف خواهیم شد. در چنین سطحی از فوتبال هیچ چیز را نباید قطعی دانست. به جای فکر کردن به اول یا دوم شدن در گروه باید سعی کرد ابتدا برنده شد. هدف‌مان اول شدن در گروه است و برای این مهم باید ژاپن را ببریم و سپس برای قهرمانی باید بهترین ها را شکست دهید. اینجا هر چهار تیم شانس صعود دارند.»

اشتباهات بازی با آلمان:«به راحتی قابل شناسایی بودند. در مورد اشتباهاتی که دو بار تکرار شدند با بازیکنان حرف زدم. در مجموع اما از عملکرد تیم راضی بودم. تیم عالی تمرین می کند و در موقعیتی مطلوب به بازی سوم رسیده ایم.»

برزیل به عنوان شانس اول قهرمانی:«امیدوارم با این تیم روبرو شویم و به این معنا خواهد بود که هر دو به یک چهارم نهایی راه یافته ایم.  برزیل شانس بسیار بالایی دارد و از لحاظ فردی و تیمی در بالاترین سطح است. برزیل همیشه مدعی است. در مورد دیگر مدعیان باید به رنکینگ فیفا رجوع کرد. تا به اینجا فرانسه و برزیل بسیار عالی کار کرده اند.»

دیدگاه‌ها