کد خبر : 1856586 | 09 آذر 1401 ساعت 19:47 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

فیل فودن:

گلزنی در جام جهانی احساس ویژه‌ای است

فیل فودن، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، فاش کرد در روزهای اخیر کمی تحت فشار بوده است.

گلزنی در جام جهانی احساس ویژه‌ای است

به گزارش "ورزش سه"، غیبت فیل فودن در دو بازی اول تیم ملی انگلیس در جام جهانی باعث افزایش انتقادات نسبت به گرت ساوت گیت شده بود، اما این ستاره جوان شب گذشته در دیدار مقابل ولز به میدان رفته و موفق به گلزنی هم شد. حالا فیل فودن مدعی شد در این مدت فقط برای حضور در ترکیب سه شیرها تلاش کرد و گلزنی در جام جهانی احساس فوق العاده ای است.

فیل فودن گفت: "نشنیدن و اهمیت ندادن به حرف همه سخت است، اما من سعی می کنم زیاد اخبار را نخوانم. تلاش می کنم متواضع باشم و سخت کار کنم. در شبکه های اجتماعی کمی سر و صدا بود که من باید برای انگلیس بازی کنم، اما فقط سعی کردم سرم را پایین انداخته و وقتی فرصت پیدا کردم، سعی کنم نمایش خوبی ارائه دهم. من کمی این فشار را در دیدار مقابل ولز احساس کردم، اما فقط سعی کردم راحت باشم و فوتبال خودم را بازی کنم.

1772831

من برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس خیلی تلاش می کردم و به لطف گرت ساوت گیت و در بازی مقابل ولز این اتفاق رخ داد. با خودم فکر کردم همه وینگرها موفق به گلزنی شده اند و چه زمانی شانس به من روی خواهد کرد؟ بنابراین به دست آوردن فرصت بازی در چنین بازی بزرگ و البته گلزنی در جام جهانی برایم بسیار خاص و ویژه بود.

اولین گل خود در جام جهانی؟ صادقانه یکی از بهترین حس هایی بود که تا به حال در دوران حرفه ای خود داشته ام. احتمالا می توانید این احساس را با تماشای جشن گلزنی من متوجه شوید و این برایم خیلی معنی داشت. من از خودم نیز انتظار بیشتری داشته و می خواهم باز هم گلزنی کنم."

دیدگاه‌ها