کد خبر : 1856646 | 10 آذر 1401 ساعت 02:12 | 33.6K بازدید | 29 دیدگاه

امروز خوب نبودیم، بازی لهستان باید کار تمام می‌شد

رنار: با قدرت آماده جام ملتهای آسیا می‌شویم

هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی ابراز تاسف کرد.

رنار: با قدرت آماده جام ملتهای آسیا می‌شویم

به گزارش ورزش سه ، تیم ملی عربستان با نتیجه 1 بر 2 مغلوب مکزیک شد تا در دور اول از جام جهانی خداحافظی کند.

رنار در کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که تیمش به دلیل تعدد بازیکنان مصدوم در خط دفاعی در مقابل حریف سرعتی افت قابل توجهی داشته و تیمش توپ و میدان را از دست داده است.

وی افزود: اگر درخشش محمد العویس نبود نتیجه بدتری می گرفتیم اما به طور کلی به بازیکنان به خاطر عملکردشان تبریک می گویم و افتخار می کنم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی عربستان مستحق پیروزی در دیدار مقابل مکزیک نبود، تصریح کرد: سطح این مسابقات بالا بود و ما گروه دشواری داشتیم. این موضوع در مورد تیم ملی قطر نیز صدق می کند. می‌دانید که در تاریخ تمام فوتبال عربستان، تیم ملی تنها یک بار به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافته است.

1701905

به عقیده او مرحله گروهی شگفتی خاصی نداشته است. رنار توضیح داد که بعد از برد در بازی اول مقابل آرژانتین در  دومین مسابقه مقابل لهستان جایی که باید آنها کار را تمام می‌کردند با وجود عملکرد مناسب تیمش به اندازه کافی خوش‌شانس نبود.

وی خاطرنشان کرد که تیم ملی مکزیک تهاجمی بازی کرد و با فشار زیاد  توپ را در اختیار داشت.

رنار گفت: جام جهانی تورنمنت مهمی است و تجربه بزرگی برای بازیکنان و مربیان خواهد بود. با این تجربه تیم ملی عربستان با تمام قدرت خود را برای حضور در جام ملت های آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی 2026 آماده می کند.

دیدگاه‌ها