کد خبر : 1856706 | 10 آذر 1401 ساعت 14:09 | 22.9K بازدید | 17 دیدگاه

استقبال خاص از فوق ستاره آرژانتینی در پارکینگ

وقتی که باتیستوتا در حلقه هواداران گرفتار شد

گابریل باتیستوتا در پارکینگ استادیوم 974 قطر در حلقه هواداران آرژانتینی گرفتار شد.

وقتی که باتیستوتا در حلقه هواداران گرفتار شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با ارائه یک بازی زیبا و یک طرفه، توانست از سد لهستان عبور کند و به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شود. پس از شکست غیرمنتظره برابر عربستان، آلبی سلسته در وضعیت قرمز و هشدار دهنده ای قرار گرفت اما توانست به خوبی آن باخت تلخ را جبران کرده و به مسابقات بازگردد.

شب گذشته و در استادیوم 974، بسیاری از ستاره های اسبق تیم ملی آرژانتین برای تماشای دیدار تیم ملی کشورشان راهی ورزشگاه محل برگزاری مسابقه با لهستان شدند که در این بین اتفاق جالب توجهی برای اسطوره محبوب این تیم رخ داد.

گابریل باتیستوتا اکنون در قطر حضور دارد. او در سه دوره از رقابت های جام جهانی بازی کرد و در 2 دوره، موفق به هت تریک شده است. او تنها بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می شود که موفق به انجام این کار شده است.

ستاره سال های دور آرژانتین، در کنار دیگر بازیکنان مطرح آلبی سلسته مانند هرنان کرسپو، خاویر زانتی، استفان کامبیاسو، خوان پابلو سورین و سرخیو آگوئرو به عنوان کارشناس شبکه ESPN حضور دارد و دیدارهای جام جهانی را تحلیل می کند.

البته باتیستوتا شب گذشته در استودیوی موقت این شبکه در قطر و در اطراف ورزشگاه 974 دوحه، جایی که آرژانتین با لهستان بازی می کرد، حضور داشت. پس از مسابقه ای که تیم لیونل اسکالونی، که باتیستوتا یکی از منتقدان اوست، با نتیجه 2 بر صفر برنده شد و اسطوره باشگاه رم ایتالیا در میان هواداران پرسه می زد. معلوم نیست او از عمد این کار را کرده یا مسیر پارکینگ رسمی را از دست داده است.

اما لحظات حضور باتیستوتا در میان مردم، باعث شد یک جنون مطلق اتفاق افتد. او که لقب "فرشته گابریل" را روی خود دارد، یک شخصیت مورد علاقه در آرژانتین است. تقریبا تمامی هواداران حاضر در آنجا دور باتیستوتا حلقه زده و قصد داشتند با او عکس یادگاری بگیرند. بسیاری از هواداران آرژانتین نیز مشغول خواندن آواز شدند که در تمام این لحظات، باتیستوتا به این واکنش ها لبخند می زد.

1773233
1773234
1773235
1773236

دیدگاه‌ها