کد خبر : 1856765 | 10 آذر 1401 ساعت 20:20 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

اتو آدو:

می‌خواهیم خاطره سال 2010 را از اذهان پاک کنیم

اتو آدو، سرمربی تیم ملی غنا، مدعی شد آخرین بازی با اروگوئه دیداری عادی برای آنهاست.

می‌خواهیم خاطره سال 2010 را از اذهان پاک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی غنا که در دو بازی ابتدایی خود موفق به کسب سه امتیاز شده و در رده دوم گروه خود قرار دارد، فردا در دیداری دشوار به مصاف تیم ملی اروگوئه خواهد رفت. این دیدار برای هواداران فوتبال یادآور جدال دراماتیک سال 2010، خطای هند و اخراج لوییس سوارز است که در نهایت منجر به حذف غنا شد. اتو آدو، سرمربی آلمانی تیم ملی غنا، مدعی شد آن خاطره دیگر در ذهن بازیکنان غنا نیست و آنها برای کسب پیروزی وارد میدان خواهند شد.

1773443

اتو آدو گفت: "شکست تیم ملی غنا مقابل اروگوئه در جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی اتفاقی دردناک برای ما بود، اما حالا دیگر برای من اهمیتی ندارد و نمی خواهم آن مسئله مورد بحث قرار گیرد. آن شب اتفاق غم‌انگیزی برای همه رقم خورد، اما حالا معتقدم آن اتفاق دیگر موضوع مهمی نیست و ما فردا نیز مانند هر مسابقه دیگری وارد میدان می شویم و فقط به دنبال کسب پیروزی هستیم. ما می توانیم آن خاطره را در ذهن مردم غنا تغییر دهیم و فردا مشتاقانه منتظر پیروزی در این دیدار هستیم.

این مسابقه برای همه بازیکنان غنا عادی است و ما فقط می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم و هیچ چیز دیگری در ذهن ما نیست، بنابراین باید به هر ترتیبی برنده شویم. تیم ملی اروگوئه نیز می داند که یک تساوی خیلی برای آنها خوب نیست و این برای حریف نیز چاره‌ای جز حمله بیشتر نمی گذارد. این روش فرصت بیشتری برای ما رقم خواهد زد، زیرا اینگونه شکاف بیشتری در دفاع اروگوئه وجود خواهد داشت و ما فرصت بیشتری برای باز کردن دروازه حریف خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها