کد خبر : 1856776 | 10 آذر 1401 ساعت 21:28 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

با سر بالا به خانه می‌رویم:

مارتینز: حسرت نمی‌خوریم، خداحافظ بلژیک

روبرتو مارتینز، سرمربی باتجربه تیم ملی بلژیک، بعد از حذف از جام جهانی با این تیم وداع کرده و استعفا داد.

مارتینز: حسرت نمی‌خوریم، خداحافظ بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک که جام جهانی را با برتری مقابل کانادا آغاز کرده بود، امشب نتوانست از سد کرواسی عبور کند و علیرغم از دست دادن فرصت های طلایی فراوان، با قبول تساوی بدون گل از مسابقات جام جهانی حذف شد. روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، بعد از اتمام این دیدار از سمت خود استعفا داده و مدعی شد تیم ملی بلژیک با سر بالا و بعد از ارائه نمایشی خوب برابر کرواسی با جام جهانی وداع خواهد کرد.

روبرتو مارتینز گفت: "دیگر سرمربی تیم ملی بلژیک نخواهم بود و استعفا می دهم. این آخرین بازی من بود و همانطور که می توانید تصور کنید، این شرایط برای من احساسی است. فکر می کنم امروز و در دیدار برابر تیم ملی کرواسی نمایش مورد نظر خودمان را ارائه داده و موقعیت های زیادی برای گلزنی در این مسابقه ایجاد کردیم. هیچ وقت کسب پیروزی در بازی‌های جام جهانی آسان نبوده است. اما ما در اولین بازی برابر تیم ملی کانادا بدون اینکه خودمان باشیم و عملکرد درخشانی ارائه دهیم به پیروزی رسیدیم.

اما در بازی دوم برابر مراکش شکست خوردیم و مستحق قبول این باخت بودیم، زیرا خودمان نیز احساس نمی‌کردیم آماده‌ کسب پیروزی هستیم. امروز برای بازی با کرواسی آماده بودیم و فرصت های بسیار زیادی در مقابل دروازه حریف برای گلزنی ایجاد کردیم و به همین دلیل بابت هیچ چیز، پشیمانی و حسرتی برای بازیکنان وجود ندارد. ما می توانیم با سر بالا به خانه برویم.

پایان نسل طلایی بلژیک؟ شما بازیکنانی مانند یوری تیلمانی و جرمی دوکو را در ترکیب تیم می بینید. نسل طلایی چیزی را برای نسل بعدی به ارمغان می آورد. این فقط کاری نیست که آنها در زمین انجام می دهند. یک میراث را می توان به طرق مختلف به جا گذاشت. امروز ما با قبول این تساوی از یک تورنمنت بزرگ و مهم حذف شده ایم و حالا باید در آینده استانداردهای ترکیب تیم ملی بلژیک بالا برود."

دیدگاه‌ها