کد خبر : 1856906 | 11 آذر 1401 ساعت 16:00 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان حریف خاتون نشد، سیرجانی‌ها ملوان را در هم کوبیدند؛

در این لیگ تفاضل گل قهرمان را مشخص می‌کند!

هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال زنان با پیروزی خاتون در دیدار حساس برابر سپاهان و درخشش سیرجانی‌ها در مصاف با ملوان دنبال شد.

در این لیگ تفاضل گل قهرمان را مشخص می‌کند!

به گزارش “ورزش سه”، ششمین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان در حالی ظهر امروز از ساعت ۱۳ با انجام پنج بازی به طور همزمان آغاز شد که در حساس‌ترین دیدارها، خاتون بم مدافع عنوان قهرمانی به مصاف سپاهان مدعی رفت و در دیگر دیدار حساس، شهرداری سیرجان، ملوان را با شش گل در هم کوبید تا با این نتیجه همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به همشهری خود در  صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد.

سپاهان اصفهان ۰ - ۱ خاتون بم

حساس ترین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ برتر زنان، مصاف شاگردان مرضیه جعفری و مریم ایراندوست در اصفهان بود، تا پیش از این دیدار خاتون بم مدافع عنوان قهرمانی با ۱۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رتبه دوم قرار داشت و سپاهان با ۱۲ امتیاز در تعقیب این دو تیم مدعی بود، در این دیدار که به میزبانی سپاهان در اصفهان برگزار شد، بازی به طور پایاپای تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی بدون گل پیش رفت اما در نهایت این زهرا قنبری، خانم گل فصل قبل بود که در دقیقه ۸۲ دروازه سپاهان را باز کرد تا با این نتیجه، خاتون از کورس قهرمانی جا نماند.


شهرداری سیرجان ۶ - ۱ ملوان بندرانزلی

مصاف شاگردان مریم جهان نجاتی و معصومه جهانچی به میزبانی شهرداری سیرجان برگزار شد و دو تیم که تا پیش از شروع این بازی به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در رتبه اول و چهارم جدول قرار داشتند به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار خیلی زود با دبل شبنم بهشت و افسانه چترنور و تک گل ملیکا متولی، تیم سیرجانی با نتیجه پنج بر صفر از حریف خود پیش افتاد و گل سوم افسانه چترنور در دقیقه ۶۰ کار ملوانی‌هارا تمام کرد تا علی رغم جبران یکی از گل‌های خورده در دقیقه ۶۸ توسط فروغ موری، این شهرداری سیرجان باشد که با اختلاف حریف خود را از پیش رو برمی‌دارد. با این نتیجه شهرداری سیرجان علی رغم امتیاز برابر با خاتون بم، همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

1773865

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر زنان به شرح زیر است.

پیکان البرز ۳ - ۱ ایساتیس کران فارس 
پالایش گاز ایلام ۴ - ۰ بادرود تهران 
شهرداری سیرجان ۶ - ۱ ملوان بندر انزلی 
سپاهان ۰ - ۱ خاتون بم 
زارع باطری سنندج ۲ - ۱ کیان نیشابور

دیدگاه‌ها