کد خبر : 1856961 | 11 آذر 1401 ساعت 21:38 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب شد: کلوپ حاضر نیست جانشین فلیک شود

مارک کوزیکه، مدیر برنامه یورگن کلوپ، شایعات مربوط به حضور او در تیم ملی آلمان را رد کرد.

تکذیب شد: کلوپ حاضر نیست جانشین فلیک شود

به گزارش "ورزش سه"، آلمان شب گذشته علیرغم پیروزی برابر کاستاریکا نتوانست از مرحله گروهی جام جهانی 2022 صعود کند تا انتقادها از این تیم شدت بگیرد. 
این دومین دوره متوالی است که آنها موفق به صعود به مرحله حذفی جام جهانی نمی‌شوند و این اتفاق به هیچ وجه به مذاق هواداران این تیم و البته مدیران فوتبال آلمان خوش نیامده است. 
بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و فوتبال‌دوستان آلمانی در ساعات گذشته خواهان قطع همکاری فدراسیون فوتبال این کشور با هانسی فلیک شدند و از آنها خواستند که هرچه زودتر و پیش از شروع مسابقات انتخابی یورو 2024 برای یافتن جانشین مناسبی برای سرمربی تیم ملی آلمان اقدام کنند. 

1773654


بسیاری از رسانه‌های مدعی شده بودند که گزینه اصلی فدراسیون فوتبال این کشور در صورت برکناری فلیک، یورگن کلوپ است که در حال حاضر هدایت لیورپول را برعهده دارد. 
با این حال، به نظر می‌رسد که این مربی آلمانی نیز با وجود شرایط خاص لیورپول در فصل جاری حاضر به قبول هدایت تیم ملی کشورش نیست و قصد دارد همچنان در آنفیلد بماند. 
کوزیکه در گفتگو با اسکای اسپورت آلمان در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« این موضوعی است که فقط در رسانه‌ها مطرح شده است. یورگن تا سال 2026 با لیورپول قرارداد دارد و می‌خواهد تا پایان مهلت قراردادش در این باشگاه بماند.»
 

دیدگاه‌ها