کد خبر : 1857033 | 12 آذر 1401 ساعت 10:45 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحتی سوارز: به اروگوئه احترام نگذاشتند

لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، از حذف این تیم از جام جهانی 2022 قطر ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی سوارز: به اروگوئه احترام نگذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی غنا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
اما این برد و کسب این سه امتیاز برای صعود این تیم کافی نبود چون تیم ملی کره جنوبی موفق شد در بازی همزمان برابر پرتغال به پیروزی برسد و به لطف گل زده بیشتر راهی مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 شود. 
این اتفاق در حالی رخ داد که در دقیقا پایانی خطایی روی ادینسون کاوانی در محوطه جریمه صورت گرفت اما داور وسط و کمک داور ویدیویی اعتقادی به پنالتی نداشتند و همین باعث اعتراض شدید بازیکنان اروگوئه به داور پس از سوت پایان بازی شد. 

1774082

سوارز که پیش از این به خاطر اخراج معروفش برابر غنا به سوژه اصلی این مسابقه تبدیل شده بود، شب گذشته نیز با اشک‌هایش روی نیمکت اروگوئه مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. 
حالا او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد و از این بابت ابراز ناراحتی کرد. 
این ستاره سابق بارسلونا در این باره نوشت:« وداع با جام جهانی بسیار دردناک است اما خیال ما راحت است که با تمام وجود برای تیم ملی کشورمان تلاش کردیم. از این که اروگوئه‌ای هستم به خودمان افتخار می‌کنم. هرچند، آنها به ما احترام نمی‌گذارند. از تمامی مردم اروگوئه که ما را در هر بخشی از دنیا حمایت کردند سپاسگزارم!»

 

دیدگاه‌ها