کد خبر : 1857062 | 12 آذر 1401 ساعت 13:10 | 41.4K بازدید | 22 دیدگاه

بهروز عطایی:

حواله خودرو که هیچ، از ما تقدیر تقدیر هم نکردند

بهروز عطایی می‌گوید باید در دادن پاداش‌ها به تیم‌های ملی نگاه عادلانه‌ای وجود داشته باشد.

حواله خودرو که هیچ، از ما تقدیر تقدیر هم نکردند

به گزارش "ورزش سه"، این روزها ورزش فوتبال به دلیل برگزاری جام جهانی مورد توجه مردم سراسر دنیا قرار دارد. تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت‌ها با سه امتیاز به کار خود پایان داد و در مرحله گروهی حذف شد. اما با این حال اعضای تیم فوتبال پاداش‌هایی پیش از اعزام و پس از برد ولز گرفتند که آخرین آن دریافت حواله خودرو بود.

در همین زمینه با بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال هم‌کلام شدیم تا از او در مورد پاداش‌های والیبالیست‌ها که در مدت اخیر افتخار آفرین بوده‌اند سوال کنیم. عطایی در ابتدا گفت: یک توقعی وجود دارد، ما چند رشته ورزشی داریم که مدال آور هستند مثل کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و... یک سری رشته‌ها مثل والیبال و فوتبال هم نگاه اجتماع را به خود دارند. باید یک مقدار نگاه متفاوتی باشد. والیبال باکیفیت‌ترین رشته تیمی دنیاست و اگر قرار است تقدیر شود، باید برای ماهم باشد. ما در لیگ ملت‌ها هفتم جهان شدیم و هیچ اتفاقی برای‌مان نیفتاد و وزارت ورزش به روی خودش هم نیاورد و این زیبنده نیست.

بهروز عطایی افزود: فوتبال ورزش مهم و پرطرفداری است اما اینکه این حد از تفاوت بین فوتبال و دیگر رشته‌ها باشد خیلی برای ورزش ما خوب نیست؛ اگر اینطور است فوتبال برود و جای همه رشته‌ها مدال بیاورد. توقع می‌رود به همه ورزش‌ها نگاه درست و منطقی شود.

او در مورد اینکه پس از افتخارات اخیر والیبال از آنها تقدیر مادی نشده گفت: تیم ما سال ۲۰۲۱ قهرمان آسیا شد ولی وزارت ورزش حتی از بازیکنان‌مان تقدیر نکرد. قهرمان جوانان جهان شدیم و باز همین اتفاق افتاد. لیگ ملت‌ها، والیبال ما هفتم جهان شد و بازهم تقدیری نشد. اگر قرار است تقدیر فقط کلامی باشد، برای همه رشته‌ها اینجور باشد. این نگرش زیبنده نیست و طبیعتا انگیزه دیگر ورزشکاران را پایین می‌آورد و آنها می‌گویند باید فوتبالیست بشویم!

دیدگاه‌ها