کد خبر : 1857068 | 12 آذر 1401 ساعت 13:37 | 11.4K بازدید | 10 دیدگاه

دلیل عدم اخراج فلیک: جایگزین مناسب نداریم!

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد چون جانشین مناسبی برای او وجود ندارد.

دلیل عدم اخراج فلیک: جایگزین مناسب نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، حذف آلمان از جام جهانی 2022 قطر باعث شد که موجی از انتقاد علیه کادر فنی این تیم و شخصی فلیک به راه بیفتد. 
این دومین دوره متوالی است که تیم ملی آلمان قادر به صعود از مرحله گروهی نیست و همین موضوع باعث شده که هواداران این تیم و کارشناسان آلمانی بیش از پیش نسبت به آینده نگران و بدبین باشند.
بحث اخراج فلیک بلافاصله پس از حذف آلمان از جام جهانی 2022 مطرح شد و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان و بازیکنان سابق این تیم خواهان برکناری هرچه سریع‌تر این مربی شدند. 
حالا روزنامه بیلد مدعی شده است که فدراسیون فوتبال آلمان تصمیمی برای قطع همکاری با این مربی ندارد چون معتقد است که در هر حال جایگزین بهتری برای او وجود ندارد. از سوی دیگر، فلیک نیز مایل است که تا پایان 2024 سرمربی آلمان بماند. 

1768531

پیش از این گفته شده بود که یورگن کلوپ تمایلی به حضور در این تیم ندارد و قصد دارد در لیورپول بماند. توماس توخل نیز به دلیل حضور هانس یواخیم واتسکه در فدراسیون فوتبال آلمان و رابطه نه چندان خوبی که از زمان حضورش در دورتموند با او دارد مایل به قبول هدایت این تیم نیست. 
این در حالی است که که اسپورت وان خبر داده است که تصمیم عدم اخراج فلیک با توجه به رابطه خوب مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با او و همچنین اعتمادی که بازیکنان این تیم به این مربی دارند گرفته شده است. 
فلیک در آخرین دیدارش با بازیکنان آلمان پیش از ترک دوحه به آنها گفته که با قدرت بیشتری برخواهند گشت و به نظر نمی‌رسد که تصمیمی برای جدایی داشته باشد.

دیدگاه‌ها